שיווק, ניתוח אירוע - Sealed Air
מוסד לימוד | אוניברסיטת תל-אביב |
מקצוע | מנהל עסקים וניהול |
מילות מפתח | case, אירוע, הורניק, יסודות השיווק, ניתוח |
שנת הגשה | 2005 |
מספר מילים | 948 |
תקציר העבודה
יסודות ניהול השיווק פתרון אירוע מס' 3
Sealed Air מרצה : ניתוח אירוע – Sealed Air Corporation רקע
חברת Sealed Air Corporation מתמחה בייצור protective packaging materials . החברה מובילה בתחומה בארה"ב, והציגה בין השנים 1971-1980 גידול שנתי של
5 % בממוצע, במכירות וברווח הנקי.
אחד ממוצרי החברה (עליו דן ה CASE) הוא מוצר ה AirCap, יריעות עשויות משכבות פלסטיק, ובינהם בועות אוויר מצופות, שנועדו לעטוף ולהגן על מוצרים בתוך אריזות ובזמן מעבר. מוצר זה היה ייחודי ביחס למוצרים אחרים בשוק, בהיבט האיכות, והפטנט הרשום שעמד מאחוריו. (עד 1980 היתה חברת Astro היתה החברה הנוספת היחידה שיצרה את הבועות המצופות בארה"ב – ברישיון של חברת Sealed Air.
ה CASE דן בכניסת חברה נוספת לשוק Gafcel, שמציעה מוצר מאותה משפחת מוצרים (בועות לא מצופות), באיכות טובה ובמחיר נמוך, שמאיים על נתח השוק של חברת Sealed Air.
האסטרטגיה השווקית וגישת השיווק בהווה –