בניית קונספט טלוויזיוני לערוץ 10 - יזמות עסקית

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , , ,
שנת הגשה 2006
מספר מילים 7434
מספר מקורות 11

תקציר העבודה

תקציר העבודה:
תוכניות ריאליטי (מציאות) , הפכו בשנים האחרונות לפריים-טיים של אחוזי הצפייה בטלוויזיה. ארה"ב היא המדינה הדומיננטית ביותר בתחום.
  מדינת ישראל על שלל רבדיה, עוברת תהליך שנקרא 'אמריקניזציה' של "תרבות" , לבוש, החצנת עושר והתחום המסמל אותנו כמעין 'תאומים סיאמיים' הוא תחום המדיה הטלוויזיונית.
סדרות טלוויזיה, מגיעות לערוצים המובילים בשוק.
קיימות השקעות עתק ברכישה של זכויות שידור, כל זאת נובע בעיקר בחוסר יכולת ליצור תוכניות טובות, שגם יביאו הרבה צופים וגם יעלו מעט כסף לזכיין.
'הפיתוי הגדול' הינה תוכנית האמונה על השקעה קטנה ואפקטיביות של תוכנית שתזעזע את תחום הטלוויזיה בפרט ואת המדינה בכלל. סמנכ"ל פיתוח תוכניות בערוץ הגה רעיון מבריק בו נפגשים שני קטבים באישיות שלנו , לדוגמא:
אהבה מול שנאה, כאב מול אושר, פחד מול בטחון וכד'.
'הפיתוי הגדול' היא לא אחר מאשר תוכנית שידוכים רגילה, אך הכל לכאורה, כי בתכונית דנן אנו משלבים משימות אקסטרים (קיצוניות) זוגיות. במשימות אלה ייחשפו המתמודדים לסכנות, לדחייה, לאמונה, לפחד והכי חשוב  א ה ב ה . תחום פנויים פנויות (פו"פ) ותחום הזוגיות (כפי שתראו בהמשך) הם הבסיס לאושר ולהגשמה עצמית ומשפחתית, בייחוד במשפחות היהודיות. לכן, חשוב לנו לגעת בעצבי הלקוח / צופה הפרטי ולגרום לו לעליית לחץ דם ולשיתוף אמוציונאלי עם הדמויות בתוכנית וכמובן עם הערוץ.