תעמולה במלחהע ה-2"-כתיבה בבילוגרפית"

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , , ,
ציון 95
שנת הגשה 2006
מספר מילים 4970
מספר מקורות 10

תקציר העבודה

תקציר העבודה- "בעזרת תעמולה עיקשת,אפשר להציג לעם אפילו את גן עדן כגיהינום ואת החיים האומללים ביותר כגן עדן".(היטלר) בקורס כתיבה בבילוגרפית,נדרשתי לכתוב עבודה אשר תעסוק בכל נושא שאבחר תוך כדי שימוש בסגנון כתיבה אקדמאית,בבילוגרפיה,הערות  וכד'.
הנושא שהעבודה עוסקת בו הוא תעמולה במלחה"ע  ה-2,כיצד גבלס שר התעמולה של גרמניה הצליחה ע"י גיוס תקשורת ההמונים (רדיו,TV,קולנוע) לשנות את דעת הקהל..
בעבודה אני מציגה 3 שאלות מחקר, ונותנת בתמצות יחסי את התשובה לכל שאלה, לכל שאלה יש לפחות 3-5 תשובות שונות,לדוגמה: האם יש מספר דרכים לתיאור השפעתה של התעמולה על הציבור?, את התשובות לשאלה הנ"ל,הבאתי מגישת המזרק,ספירלת השתיקה, תיאורית ההגמוניה ,התאוריה הפוליטית כלכלית והמודל של שאנון וויבר. כל תשובה היא כ-3 שורות.
בעבודה השתמשתי במקור אחד באנגלית,העבודה עצמה בנויה במתכונת של טבלה כדי להראות את התשובות השונות אשר מצאתי לכל שאלת מחקר.אין בעיה להוריד את הטבלה ולכתוב את העבודה בפורמט רגיל.
את אחת משאלות המחקר אף נדרשתי להרחיב מלבד הבאת התשובות השונות שנמצאו לה, הרחבתי את שאלת המחקר-אז מה זו תעמולה? ההבדלים בין המונח תעמולה עפ"י האינציקלופדיות השונת, הרחבת השאלה היא כעמ' אחד.
*העבודה כתובה עפ"י הנדרש במדעי החברה.
תוכן העניינים:
מבוא
1
מה זו תעמולה?
2
.האם הייתה כפילות במה שנאמר בתוך גרמניה לבין מה שפורסם בחוץ?
3
האם יש מספר דרכים לתיאור השפעתה של התעמולה על הציבור?

3 -6
סיכום פרק 1
7
סיכום
8 ביבליוגרפיה 9