סמרטר - מאגר עבודות אקדמיות
  • פרסם עבודה
  • התחבר

שיווק, מכירות וקידום מכירות בתעשיית התיירות כתעשיית שירותים

שנת הגשה 2005, 2787 מילים
ILS 199.00 – קנה עכשיו קנה עכשיו התווסף לסל הקניות

התיירות הינה חלק בלתי נפרד מתעשיות השירותים שהן התעשיות הגדולות בעולם המספקות עושר ומגוון רחב של הזדמנויות עסקיות. על פיMiddleton  (1994) התיירות מהווה שוק שלם המשקף את ביקוש הצרכנים למגוון נרחב של מוצרים הקשורים בנסיעות ותיירות. המוצר התיירותי הוא שירות ויש לו מאפיינים ייחודיים המבדלים אותו ממוצרים אחרים. מה שהופך את הניהול והשיווק שלו למורכבים יותר. אנשי התיירות מוכרים חלום, מלבד הזיכרון והחוויה לא נשאר דבר מוחשי בידי הלקוח. לדעת Morgan (1996) בפני האדם עומדת קשת רחבה של אפשרויות לבילוי שעות הפנאי ובהקשר התיירותי, המשימה שבמהותה שכנוע הפרט לבחור בפעילות פנאי ספציפית מהווה אתגר ודורשת רמה גבוהה של מיומנויות שיווקיות. השיווק, כפי שמוגדר על ידי “המוסד הבריטי הרשמי לשיווק” (CIM) בספרו של Morgan (1996) הוא התהליך הניהולי האחראי לזיהוי, לצפי ולסיפוק צרכי הלקוחות ביעילות וברווחיות. תמצית רעיון השיווק אומרת בעצם “סוף מעשה במחשבה תחילה”, במקום לייצר מוצרים ואז להזיע בניסיון למכור אותם, ראשית נחקור ונבין את הלקוח ואת צרכיו. השיווק עושה חלק מעבודתם של אנשי המכירות, מפני שמכירות הינם כלי שבאמצעותו אנו מביאים ללקוח את המוצר, דהיינו “חבילת מענה על צרכים” שכבר הכינו עבורו אנשי השיווק. שיווק, מכירות וקידום מכירות מהווים חלק חשוב ובלתי נפרד מהפעילות העסקית בסביבה התחרותית וההפכפכה של תעשיית התיירות והינם חיוניים להצלחה בה. בעבודה זו, נעסוק בנושאים הבאים: חשיבות התוכנית השיווקית, ניתוח סביבה, התנהגות צרכנים, המחקר השיווקי ותמהיל השיווק.
מטרת העבודה להעריך את תפקיד בניית תוכנית שיווק ואת תפקידם של המכירות וקידום המכירות בתעשיית התיירות כתעשיית שירותים. תוכן עניינים
מבוא. 3
פרק א’ – ניתוח הסביבה כחלק מהתוכנית השיווקית. 4
פרק ב’ – התנהגות צרכנים והמחקר השיווקי 5-6
פרק ג’ – תמהיל השיווק. 7-8
סיכום.. 9
רשימה ביבליוגרפית. 10 נספחים – נספח א’ – מודל “התחרות” (פורטר, 1998) 11
נספח ב’ – מודל “גירוי-תגובה” (גבע, 1994) 12
נספח ג’ – תהליך החלטת רכישה (קוטלר והורניק, 2000) 13
נספח ד’ – מודל “היררכיית הצרכים” (1954 ,Maslow) 14
נספח ה’ – מודל “אימוץ חידושים” (Rogers,
1 962) 15
נספח ו’ – תהליך המחקר השיווקי (קוטלר והורניק,
2 000) 16
נספח ז’ – תמהיל השיווק (1960 ,Mccarthy) 17

ILS 199.00 – קנה עכשיו קנה עכשיו התווסף לסל הקניות
מילות מפתח התנהגות צרכנים, מחקר שיווקי, קידום מכירות, שיווק, שירותים, תיירות, תמהיל הפרסום, תמהיל השיווק
מקצוע/ות תיירות
מספר מילים 2787
מספר מקורות 9
שנת הגשה 2005

מקצועות

  • אמנות
  • אנגלית
  • אנתרופולוגיה
  • ביולוגיה
  • גאוגרפיה
  • היסטוריה
  • הנדסה ותעשייה
  • חינוך
  • חשבונאות
  • יהדות
  • כלכלה
  • מדעי המדינה ויחבל
  • מדעים
  • ממ"נים
  • מנהל עסקים
  • משפטים
  • מתמטיקה ומדעי המחשב
  • סוציולוגיה
  • ספרות
  • ספרנות ומידענות
  • סקירות ספרות
  • עבודה סוציאלית
  • פילוסופיה
  • פסיכולוגיה
  • קולנוע ותאטרון
  • קרימינולוגיה
  • שפה וספרות
  • תחומים אחרים
  • תיירות
  • תקשורת

מאגר עבודות אקדמיות

  • מחקר איכותני
  • שיטות מחקר
  • מדוע לשלם על עבודות אקדמיות ?
  • מערכת החינוך ביחס לעבודות סמינריוניות ב-2020
  • לקויות למידה
סמרטר - מאגר עבודות אקדמיות
  • מאמרים
  • צור קשר
  • החשבון שלי
  • אודות אתר סמרטר
  • הצהרת נגישות
  • סרטוני הדרכה
סמרטר הינו מאגר עבודות אקדמיות האיכותי בישראל. באתר ניתן למצוא מגוון עבודות מוכנות, עבודות גמר, עבודות אקדמיות בתשלום, עבודות הגשה מוכנות, עבודות סמינריוניות ועוד.