אסטרטגיית יזמות

מקצוע
מילות מפתח ,
שנת הגשה 2006
מספר מילים 3131
מספר מקורות 10

תקציר העבודה

                                                                                           אסטרטגיית יזמות מודול מס' 2033
עבודה אישית   תאריך ההגשה:         11/9/2006
                       תקציר מנהלים.    מכון האסתטיקה של זויה  הוקם ב2005 ע"י טסלר זויה  , קוסמטיקאית וטכנאית ציפורניים . זויה פתחה את המכון לאחר סיום לימודיה , כאשר לימודי קוסמטיקה הינם השלב השני של חייה זויה בעלת תואר ראשון בכלכלה וניסיון של
2 0 שנה בתחום החליטה לחפש תעסוקה חדשה , זויה רצתה ללמוד תחום בו תרגיש שכיף לה ולכן החליטה  ללמוד קוסמטיקה .
העקרונות אשר הנחו את זויה  היו שירות ברמה הגבוהה ביותר , נוחות ,יצירת אווירה ביתית שתהיה נעימה ,התייחסות רצינית לכל בקשה,הערה או תלונה, תמחור  זול ככל האפשר . זויה מקפידה להשתמש במכשור חדיש ביותר בנוסף זויה מקפידה לעבור השתלמויות על מנת להתעדכן ולהביא למכון  היופי שלה את כל החידושים.
עבודה זו תסקור מה הם מאפייני היזם, מה מניע אותו להצלחה כמו גם מה תכונות היזם ואלה אינדיקאטורים יזם צריך שיהיו לו בטרם הוא "יוצא לדרך". יזם:
הינו אדם שיוצר עסק חדש למטרות השגת הכנסה וגדילה, ועושה זאת למרות הסיכון והחוסר הוודאות שכרוך בפעילות זו. הוא מזהה הזדמנויות עסקיות ומאגד מקורות כדי שיוכל להפוך הזדמנויות אלה לעסק. יזם: נוטל סיכונים באמצעות אינטגרציה של גורמי הייצור חדשן במוצרים, בטכנולוגיות, ובתהליכים.
מחפש אחר שינויים מגיב להם והופך אותם להזדמנויות. מזהה הזדמנויות ויוצר ארגון לשם מימושה.  "בזכות היזמים ותהליכי היזום נוצרים  "מיזמים ", ההופכים לפעילויות כלכליות עסקיות המקדמות את המשק". ג. אקשטיין, יוזמים עסק.
"אתה יכול להיות יזם, ולא חשוב מה ה-I.Q שלך, מה יכולתך הגופנית, מתי נולדת ומאיזה מין אתה. ואל תטעה – יזמים הם אנשים מאוד מיוחדים, אבל לפני שהפכו ליזמים, הם היו אנשים רגילים… אתה יכול ללמוד את כל מה שצריך, כדי להיות יזם. אתה רק צריך רצון ונכונות ללמוד. עליך להיות קשוב ומכוון למטרה". (שפסקי
1 995 עמ' 163).
זויה לקחה על עצמה סיכון לא מבוטל כאשר בחרה להקים מכון יופי בשוק כל כך רווי , החדשנות והשירותיות אותם היא מעניקה ללקוחותיה  הפכו את המקום להצלחה כה גדולה .
                                 תוכן עניינים §        תקציר מנהלים —
2
§        מבוא   -.
4
§        מהוא יזם והמאפיינים –..
5-7
§        מודל זיהוי הזדמנויות –..  7-8
§        תרבות היזם
8
§        תכונות היזם -…
9-10 §        הצעדים להקמת עסק –11-12
§        סיכום+ מסכנות -.
13
§        ביבליוגרפיה –…14