מכירות וקידום מכירות בתיירות - מלון ישרוטל טאואר תל - אביב

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , , ,
שנת הגשה 2005
מספר מילים 2510
מספר מקורות 7

תקציר העבודה

מבוא:
בעולם של שינויים,אחד הדברים היציבים ברבע האחרון של המאה ה – 20 היה צמיחה ממושכת של התיירות כפעילות וגם כתעשייה. ענף המלונאות והתיירות הינו אחד מענפי התעשייה המתפתחים ביותר בעולם, ויש המעריכים אותו כגורם הראשון במעלה בתרומתו לתוצר הלאומי הגולמי. בישראל, הערכה זו נכונה גם בהקשר של תיירות פנים ותיירות יוצאת שניכרת בהם פעילות ערה במהלך השנים האחרונות. לפיתוח ולניהול ענף זה דרוש כוח אדם מקצועי בתחומי שיווק, קידום מכירות, פרסום, יחסי ציבור, ומיומן במגוון רחב של תפקידים נוספים. תעשיית המלונאות וכמו כל חברה משתמשת בשיווק בכדי להשיג את יעדי בית המלון ספציפית ואת יעדיה הכלליים, תוך תהליכים חברתיים וניהוליים. לפיכך בתי מלון מתעמקים בתהליכי פיתוח תמהיל השיווק בכדי להשפיע על הביקוש למוצרים שלהם.  חברות המלונות אינן מסתפקות רק בייצור מוצרים טובים, הן רוצות להודיע לפלחי השוק השונים את יתרונות המוצר ולמצב אותו בצורה הנכונה ביותר. רשתות המלונות מקיימות זאת דרך תמהיל הקידום ובכך לממש עתיד מוצלח למוצרי התיירות. תמהיל הקידום הוא מאוד חשוב להערכה של בית המלון מול קהלי יעד שונים ואת יכולתו להתבדל משאר מוצרי התיירות הקיימים. מתוך רשתות המלונות העצומים בתעשיית התיירות בארץ ובעולם, שם אחד הוא רשת מלונות ישרוטל ובפרט בית המלון ישרוטל טאואר בתל אביב. רשת המלונות נוסדה כך: לפני כ – 20 שנה הגשים מר דיוויד לואיס, היזם והבעלים של רשת מלונות ישרוטל, חלום ישן. הוא הקים בלב עיר כמעט שוממה מלון 5 כוכבים מפואר וייחודי, מלון "ישרוטל המלך שלמה" באילת.בכך שינה מר לואיס כליל את מפת התיירות של העיר אילת, והציב את אבן הפינה להפיכתה של העיר למוקד הנופש המרכזי במדינת ישראל. מאז ועד היום שמה לעצמה רשת מלונות ישרוטל למטרה להגשים לכל אחד מלקוחותיה את חלום החופשה הפרטי שלו, ובכך להבטיח לו חופשה מושלמת. רשת מלונות ישרוטל היא היחידה שביכולתה לתת מענה לכל העדפה, טעם וסוג של חופשה – "מלון לכל חלום". בית המלון ישרוטל טאואר בתל אביב עוסק בעיקר במגזר העסקי. גודלו כ – 30 קומות וישנם כ – 90 סוויטות. בית המלון מאוד חשוב לענף המלונאות, מכיוון שפלח השוק העסקי דורש צרכים אחרים לעומת בתי מלונות המיועדים למשפחות יותר. בית מלון זה פונה לקהל המשפחות, אך בצורה מצומצמת. מטרת העבודה היא להעריך את השיווק והקידום בבית מלון ישרוטל טאואר בתל אביב.