נותוח חברת CNC

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח
שנת הגשה 2006
מספר מילים 3811
מספר מקורות 8

תקציר העבודה

תקציר מנהלים:
בחברת CNC חלה ירידה ברמת המחויבות אנשי מחלקת המכירות לארגון וליעדי הארגון, אין די מוטיבציה לשיתוף פעולה פורה בין הצדדים .וכל זאת עקב רמת המכירות שנמצאת במגמת ירידה מתמדת.דבר שמשפיע ישירות על רמת השכר והבונוסים שאנשי המכירות מתוגמלים. עקב כך נוצרת תחושה של התמרמרות בקרב עובדים אלו שהחלק הארי משכרם מתבסס על תגמול מרמת המכירות שלהם.לאור השינויים שחלו לאחרונה בארגון, שורר חשש בקרב עובדים רבים, כי עמיתיהם בארגון ובארגונים אחרים מקבלים תגמול רב יותר בגין אותו תפקיד. תחושת חוסר הוגנות זו מביאה את חלק מהעובדים לשיחות אישיות בדבר מעבר לעבודה ב"ארגון צודק יותר". מעבר לתפיסת חוסר הוגנות השכר, קיימת כמובן גם שביעות רצון נמוכה מהשכר עצמו אשר גורמת אף היא להרהורי עזיבה.
מתוך ראיית הארגון כשדה של מאבק יצאתי לכתיבת העבודה, כאשר מנחות אותי מספר שאלות, בהן אדון במהלך עבודתי:מה הוא ארגון CNC?
מה היא מוטיבציה בארגון CNC?
בעיות קיימות בארגון ואיך להתגבר אליהם. נציג תיאוריות שונות החוקרות את הנושאים ( מוטיבציה, קבוצת עבודה, מנהיגות, לחץ ושחיקה), מה מאפיין קבוצת עבודה? בעיות וקשיים, ואיך לטפל בהם. מה היא מנהיגות?
העם לחץ ושחיקה משפיע על שביעות רצון נמוכה אצל העובדים? בעיות, פתרונות.

1 .      מבוא -4
2 .      מבנה ארגוני של חברת CNC ..5
3 .      יעדי חברת CNC, חזון, ניתוח על-פי 4 נושאים -…6
4 .      מוטיבציה בחברת CNC –7-8
5.      קבוצת עבודה בחברת CNC -8-9
6 .      מנהיגות בחברת CNC –.10-11   7.      " מודל הטווח המלא של מנהיגות" –12
8 .      לחץ ושחיקה בחברת CNC -13-14
9.      מוסף על פי 4 נושאים –…15
1 0. סיכום -16
1 1.
ביבליוגרפיה –17