קמפיין יחסי ציבור לעמותה ציבורית

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , , ,
ציון 93
שנת הגשה 2007
מספר מילים 3942
מספר מקורות 5

תקציר העבודה

א.מבוא
1. עמותת "בודהיזם דרך היהלום" בישראל הינה ארגון ללא מטרות רווח והיא אחת מ-52
סניפים השייכים לרשת בודהיזם -דרך היהלום הבינלאומית. הארגון נוסד על-ידי הדני לאמה אולה נידהל, תלמידו המערבי הראשון של גייאלווה קרמאפה ה -16. השושלת עמותת בודהיזם דרך היהלום שייכת לאסכולת הקארמה קאג'יו של הבודהיזם הטיבטי תחת הנחייתו הרוחנית של קרמאפה ה-17, טרינליי טאיה דורג'ה.
הארגון הבינלאומי הארגון מאגד כ- 560 מרכזים וקבוצות ב-53 מדינות: באירופה, ארה"ב, רוסיה, אוסטרליה וישראל.
העמותה בישראל הסניף בישראל מוגדר כארגון הרשום כדין, ופועל שלא למטרות רווח. העמותה נוסדה בספטמבר 2000, על-מנת לאפשר לציבור הישראלי החופשי להתוודע לידע ולשיטות המבוססים על עקרונות הבודהיזם.
העמותה מאגדת קבוצות ומרכזי מדיטציה ברחבי הארץ ותומכת בעבודתם. לקבוצות אלו מבנה דמוקרטי, והן מתפקדות בהתנדבות, ללא שכר, על בסיס אידיאליזם וידידות. החברים חולקים באחריות בקבלת החלטות, בהנחיית מדיטציות, בירורן של שאלות והעברת הלימודים.
כתובתה הרשמית של העמותה – בעיר בבאר-שבע. פעילות העמותה העמותה מארגנת קורסים וסדנאות, ומזמינה מרצים ומורים מחו"ל להנחותם. פעילות העמותה כוללת גם הפקה והפצה של כל חומר לימוד רלוונטי בנושא הבודהיזם, כגון ספרים וחוברות. הפקת הספרים ממומנת על-ידי תרומות ועל-ידי תגמולים, שהעמותה מקבלת ממכירתם. בתפקודה הכללי מהווה העמותה גוף, הפועל לשם שימור וקידום של בודהיזם דרך היהלום, כדי להביא תועלת רחבה ומתמשכת לחייהם של אנשים.
חזון ומטרה תוכן עניינים: מבוא –.עמ'
1 -3
אסטרטגיה …עמ'
4 -5
תכנית פעולה עמ' 6-8
ביצוע ומעקב עמ' 9-10 רשימה בבליוגרפית -עמ'
1 1
נספח
1 -..עמ' 12-13
נספח
2 -..עמ' 14-15
נספח
3 -..עמ' 16
נספח 4 ( תכנית הרצאות) –.עמ' 17
נספח 5 -..עמ'
1 8-19