שיווק קמעונאות ולוגיסטיקה

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , , ,
שנת הגשה 2005
מספר מילים 6118
מספר מקורות 12

תקציר העבודה

1 .תקציר מנהלים הקמעונאות בעולם מתפתחת באופן מהיר מאוד, תוך התאמה מקסימלית ‏לאופיו של הצרכן. הצרכן כיום עסוק מאוד, אין לו זמן, ויותר מזה הוא היה מוכן להרוויח פחות כדי ‏שיהיה לו יותר זמן. הקמעונאות היא בעצם כל הפעילויות הכרוכות במכירת סחורות ושירותים ישירות לצרכנים הסופיים לשימושם האישיים שאינם עסקיים.
המסחר הקמעונאי התאים את עצמו למגמה המתחזקת כמעט בכל מקום בעולם התקשורת והן תהליכי המכירה פשוטים יותר, קצרים וכל זאת במטרה לחסוך זמן לקונים המעוניינים ‏בפתרונות מהירים. עם זאת הקמעונאים מייצרים גם חוויות קמעונאיות ייחודיות במטרה להסב את תשומת ‏לבם של הקונים ולחוות התרחשויות משמעותיות יותר במרחב הקמעונאי.
מטלה זו עוסק בחברת "קרייזי ליין" בהקשר ישיר לשיווק קמעונאות ולוגיסטיקה. קרייזי ליין נוסדה בשנת 1986 והינה בבעלות פרטית. הרשת מונה 48 חנויות הפרוסות בכל רחבי הארץ ובעיקר בקניונים. בשלב הראשון נערוך הכרות עם חברת קרייזי ליין נסקור וננתח את סביבת המיקרו והמאקרו של האירגון.
בשלב השני ננתח את החברה דרך פריסת תמהיל השיווק שלה וסקירת ביצועיה של החברה ושביעות רצון הלקוחות ( התנהגות צרכנים). נלמד בעבודה שבכדי להמשיך ולזכות בנאמנות הלקוחות, יש לשמור תמיד על איכות הקשר עם הלקוח, לעקוב תמיד אחר התנהגות הצרכנים של החברה ומחוצה לה. לחברת קרייזי ליין יש מועדון לקוחות נלמד על יכולתו לתמוך בהתנהגות צרכנים ועל מערכת המידע שתומכת בו. בשלב השלישי נערוך הכרות עם מערכות המידע של החברה, יכולת הלוגיסטיקה  בעקבות מערכות המידע.
תוכן עניינים
רקע  ומבוא –4
ניתוח מאקרו /מיקרו של סביבת הארגון 6
פילוח שוק ושוק מטרה -…10 מיצוב …13
מודל  שרשרת  הערך –..14
תמהיל  השיווק  הקמעונאי …15
תמהיל  התקשורת  השיווקית 16
תמהיל  התקשורת  השיווקית 17
מערכות המידע בחברה -…19
אסטרטגיה מומלצת  לניהול  העסק -20 אסטרטגיה מומלצת  לניהול  העסק -.22
ביבליוגרפיה -…24