חדשנות ויצירתיות שיווקית בחברת XXX

תקציר העבודה

תקציר :
XXXX הינה חברה השייכת לענף המזון ועיקר פעולותיה הן בתחום הבשר המעובד ,המוצרים הצמחיים ודברי המאפה.
בעבודה זאת הצגנו את הארגון והענף , פירטנו על המבנה הארגוני , התרבות והצגנו את המתחרים בשוק.
מכיוון שהעבודה מתמקדת בחדשנות ויצירתיות בתחום השיווק , פירטנו לגבי המצב השיווקי הנוכחי , התמהיל השיווקי , הבידול והמיצוב של החברה.
הראנו כי החברה בשנים האחרונות עשתה מספר צעדים לקראת חדשנות ויצירתיות, לאחר קיפאון ארוך שנים החברה החלה לצאת במותגים חדשים ולחזק את נתח של החברה בתחומים השונים.
כמו כן הצגנו תוכנית פעולה מפורטת לתהליך חדשנות ויצירתיות שלאחר השלמתו והטמעתו התהליך יהפוך לנורמטיבי בתרבות הארגונית ויוביל את החברה בעתיד הקרוב להיות פקטור משמעותי יותר בשוק המתמודד שווה בשווה עם חברות המזון הגדולות בארץ עם יכולות גלובליות לכיבוש נתחי שוק בשווקים גלובליים פוטנציאליים.
תוכן עניינים:
מבוא –..
4
תאור הארגון ..
4-8
2 .1.  מבנה ארגוני –.
5-6
2 .2.  תרבות ארגונית -..
6-7
2 .3.  הענף ומתחרים -…
7-8
המצב השיווקי הנוכחי –
8
תמהיל השיווק
8-10
4 .1.  מרכיב המוצר —
8-9
4 .2.  מרכיב המחיר —
9
4 .3.  מרכיב הקידום —
9
4 .4.  מרכיב המיקום -…
9-10 אסטרטגיית הבידול והמיצוב –.. 10-11
ניתוח S.W.O.T לחברת XXXX -..
11-12
6 .1.  חוזקות –
11
6 .2.  חולשות –
11
6 .3.  הזדמנויות
12
6 .4.  סיכונים …
12
6 .5.  הגדרת יעדים העולים מניתוח S.W.O.T לחברת XXXX —
12
ניתוח הסביבה העסקית לפי מודל הכוחות של ( פורטר, 1998)
12-13
גישות וטכניקות של חשיבה יצירתית וחדשנות – 13-14
תוכנית להפיכת XXXX לחברה חדשנית ויצירתית 15-16
9.1.  תוכנית  פעולה- חדשנות ויצירתיות בחברה 15-16
1 0.
ארגון XXXX בגמר תהליך החדשנות והיצירתיות . 16
בביבליוגרפיה ..
17