ניהול ותפעול שירותים
מוסד לימוד | שלוחת דרבי בישראל |
מקצוע | מנהל עסקים וניהול |
מילות מפתח | מנהל עסקים, ניהול, עבודה אישית, שירות, תפעול |
שנת הגשה | 2007 |
מספר מילים | 4383 |
מספר מקורות | 10 |
תקציר העבודה
מבוא:
ניהול ותפעול השירות זה תמיד היה נושא מעניין עבורי,לכן אני ניגשתי לעבודה אישית הזאת ברצון רב.אני בעצמי עובד במתן שירות יומיומי ללקוחות של החנות בגדים שבה אני עובד כרגע. במטלה אני הולך להסביר קשר בין קונספט שירות לבין הצהרת היעוד.הסבר שלי ופיתוח "קונספט שירות" לחווה קדושה שרוצה להגדיל כמות המבקרים ב50 אחוז בשנת 2006.
אני ישים דגש על רצון וצרכי הבעלים והנהלה,עובדים ולקוחות של "חווה הקדושה". ישתמש במודלים מתאימים כדי לזהות את פלחי שוק ויתייחס לניתוח האירוע ולידע שלי מתחום תפעול שירותים. המטרה שלי לחשוף "חווה קדושה" ,לשפר שירות הניתן בה וכתוצאה מכך להגדיל מספר המבקרים ל30000 בשנת 2006.
תוכן העניינים:
מבוא -..
ע"מ 2
1 . קונספט שירות -.ע"מ 4
א. הסבר קשר בין הייעוד הארגון לקונספט השירותים ב. פיתוח קונספט שירות לחווה ג. הצגת ההיבטים התפעוליים של קונספט השירותים.
לחווהsmart ד. חזון ויעדי
2 . השפעת השוק על התפעול -..ע"מ 11
א. הגדרת פלחי השוק של החווה ב. פירוט השירותים עבור כל פלח שוק ג. השפעת השירותים המוצעים על ידי התפעול
3 . הגדלת מגוון המוצרים –.. ע"מ 13
א. הערכת היתכנות החלטה להרחיב את הטווח המוצרים ב. תהליך פיתוח מוצרים חדשים בהקשר של טעמי הגלידה ג. בעיות צפויות בהטמעת השינויים ד. אופן התגברות על בעיות אלה סיכום -.ע"מ 22
ביבליוגרפיה –..ע"מ 23