היחס לדמויות המשתתפות בפרסומת טלויזיונית לילדים לצורך עיצוב עמדות כלפי מעדני חלב

מקצוע
מילות מפתח , , , ,
שנת הגשה 2007
מספר מילים 7361
מספר מקורות 11

תקציר העבודה

תוכן עניינים
תמצית מנהלים עמ' 1
מבוא -..עמ'
2 פרק ראשון: ענף החלב – חטיבת המעדנים – סקירה–…עמ' 6
פרק שני: סקירת ספרות -.עמ' 8
פרק שלישי: ניתוח תיאורטי ..עמ' 10 מתודולוגיה (שיטת המחקר) …עמ' 13
ניתוח אמפירי עמ' 16
דיון -..עמ'
2 7
סיכום -.עמ' 33
ביבליוגרפיה עמ'
3 5
תמצית מנהלים במבוא נעסוק בהשפעת דמויות על אפקטיביות הפרסום לילדים, תוך הצגת מחקרים שונים בתחום. בתום הסקירה נציג את שאלת המחקר.
בפרק ראשון נציג את ענף החלב – חטיבת המעדנים ואת ההתיחסות לחלב ומוצריו כמוצר מזין לילדים. יש החולקים על כך ונציג גם גישה זו.
בפרק השני נציג סקירת ספרות המציגה את השפעת התמונה והמסרים הורבלים בתקשורת ובמיוחד בטלויזיה על עמדות הצרכנים.
הפרק השלישי יציג את ניתוח סקירת הספרות ואת השערת המחקר הנובעת מספרות זו.
הפרק הרביעי יהיה פרק מתודולוגי שיציג את כלי המחקר, שיטת המחקר, עיבוד הנתונים ושאר הפרטים הטכניים בהם השתמשנו לצורך מחקר זה.
הפרק החמישי יציג ניתוח אמפירי של התוצאות בתוספת פרשנות לנתונים הראשוניים.
הפרק השישי יכלול דיון בהצלבות תוך התיחסות לתיאוריות מהן הגענו לשאלת המחקר [במבוא] ולהשערת המחקר [בפרק ב]. על פי דיון זה נגיע למסקנותנו.
בסיכום נביא את המסקנות הנובעות מהדיון.