קריירה ופיתוח עצמי, משאבי אנוש

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , , , ,
שנת הגשה 2007
מספר מילים 4970
מספר מקורות 8

תקציר העבודה

תוכן עניינים
מבוא -…3
    1. פתיח תיאורטי הדן ברקיירה  –..3
    2. הגדרה: מטרה אישית בתחום הקריירה –..4
    3. ניתוח ושיקוף -5
        3.א. תמהיל מוצרים ושרותים –.5
          3.א.1. תמהיל לקוחות -6
        3.ב.
תהליכים עיקרים -..6
   4. תאור מערכות איכות –8
סיכום -9
ביבליוגרפיה –.10 נספחים ..13
מספר מילים (2984) מבוא:
מטרת עבודה זו היא  לדעת וליישם את נושא הקריירה ופיתוח עצמי , ולהבין את הכוחות הפועלים והדינאמיקה הקיימת בשוק העבודה  ואיך אני עם נתוני האישיים מתכנן ובונה תיק קריירה , תכנית לקריירה או/ו שינוי קריירה עצמית ומצליח לעקוב ולנהל אותה בכל זמן, גם שכרגע אינני זקוק לה.
חלקה הראשון של מטלה זו עוסקת ובפיתוח קריירה  תוך התמקדות בהערכה עצמית ותכנון הקריירה. "מה היא קריירה"? ואיך מפתחים ובונים אותה, להבין כיצד עליי ללמוד להיות גמיש לתנאים המשתנים של הארגון בו אני עובד,להבין מהם הכוחות הפועלים והדינאמיקה הקיימת בשוק העבודה  ואיך אני עם נתוני האישיים מסתגל לדינאמיקה זו , מתכנן צעדים לקידום הקריירה האישית,ולהגדיר מהי הצלחת הקריירה עבורי. בחינה עצמית למידה וקביעה של יעדים לשיפור עצמי ויישומם בעתיד לצורך פיתוח אישי ומקצועי מתמשך.
בחלקה השני של המטלה אתמקד באסטרטגיה לפיתוח קריירה והצלחה אישית, נחקור את מהות המשרה בה אני עובד ואיזה משרה אני רוצה. ואיך אתמודד במעבר שבין משרה למשרה. כיצד אשמר את פוטנציאל הקידום (ברות העסקה) ואיעזר במידע זה ככלי לסיוע בניתוח הקריירה המקצועית.
בחלקה השלישי של המטלה התמקד בניתוח ושיקוף מה הם גורמי השינוי מבחינת השוק שמשפיעים על מבנה וצורת הקריירה שלי . כמו כן ארשום מהן התוצאות העוגנים בשאלון שפתרנו בכיתה ואיך אני מזדהה איתם. והעשה ניתוח SWOT על הקריירה שלי.
בחלקה הרביעי של המטלה המנה תוכנית פעולה ותאור האסטרטגיות להשגת המטרה.
לסיכום התוצאה הסופית תהיה לי קריירה כזו שתהפוך אותי למשאב אטרקטיבי בשוק , תוך הגדרת מטרות ויעדים תוך מעקב ומדידת זמנים בעידן של דינאמיקה רבה וגלובליזציה, כאשר בעידן זה הידע והערך המוסף שאנו יכולים להביא לארגון היא אשר תקבע את הפיכתנו לברי תעסוקה.