מבנה בריף פרסום..

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח ,
ציון 98
שנת הגשה 2006
מספר מילים 3297

תקציר העבודה

מבנה בריף פרסום הלקוח: הפרוייקט:
המותג לפרסום:
תאריך הבריף:
1.      החברה, המפרסם:
(תאור חזון החברה, מטרותיה, פעילותה,  ואולי משהו על ההיסטוריה שלה – כמה שנים קיימת, פעילות בעבר, מותגיה האחרים וכו')  
2 .      מותג המפורסם: (תאור המותג "הפיזי" – תאור מותג וסוגי אריזתו, היכן קונים, עונתיות וכו')  
3 .      מטרות הפרסום:
(מה אנחנו רוצים שקמפיין הפרסום ישיג בשנה הנוכחית)  
4 .      הסביבה התחרותית:
(מי המתחרים, ומה מאפייני התחרות העיקרית של המותג, כולל מותגי החברה)   5.      קהל המטרה: (מאפיינים דמוגרפיים, ואחרים של קהל המטרה של המותג. קהל מטרה תקשורתי ומשתמשים)  
6 .      מיצוב:
(איך היינו רוצים שהמותג ייתפס ע"י הלקוח: יוקרתי, עממי, מתאים לצעירים, פרוע, סולידי, קלסי, וכו'.)   7.      צרכים שהמותג מספק:
(איזה צרכים המותג מספק.
איזה תובנות יש לנו מהשוק שאנחנו רוצים שהמותג יספק וכו')  
8 .      ערכים עיקריים: (איך המותג גורם לי להראות בעיקר. לדוגמה- מתוחכם, מבין בקטגורית המוצר, מצליח, צעיר, איני וכו')   9.      ערכים משניים: (איך המותג גורם לי בנוסף להראות)  
1 0.  אישיות המותג: (אם המותג היה אדם איך היינו רוצים שהוא יראה ומה תהיינה תכונותיו העיקריות. לדוגמה – צעיר, בינלאומי, מתוחכם, משכיל, בעל מקצוע חופשי, פתוח לסביבה, חברותי, מצליח, גבר או אישה וכו')  
1 1.  תועלות ללקוח, מדוע יקנה את המותג:  (הסיבות שבגללן יקנה את המותג – גם מה היינו רוצים שתהיינה הסיבות, איך קניית המותג תגרום לצרכן להרגיש)  
1 2.  ההבטחה הפרסומית: (מה מבטיח הפרסום הנוכחי – שתהיה מצליח, שילבין את הכביסה, שתקבל קידום בעבודה וכו')  
1 3.  הסיבות להאמין: (איזה עובדות יש במוצר, מה אנחנו הולכים לעשות על מנת שהצרכן יאמין למיצוב, לערכים, לאישיות, לתועלות וכו')  
1 4.  טון וסגנון הפרסום: (איזו רוח היינו רוצים שתהיה לפרסום, איזה "צבע". לדוגמה: אוירה של ספורט, אוירה של שמחה/מסיבה, אוירה של רצינות עסקית וכו')  
1 5.  לוח זמנים לפרסום:
(מתי היינו רוצים לפרסם)  
1 6.  תקציב:
(הגדרת התקציב הכוללת לשנה הנוכחית. רצוי לתת גם אומדן תקציבי לעוד שנתיים)  
1 7.  המטלות לסוכנות הפרסום: (מה אנחנו רוצים שסוכנות הפרסום תעשה. לדוגמה – הפקת פרסומת לטלוויזיה, לרדיו ולעיתונות,  "חבילת" דיוור ישיר ללקוחות פוטנציאליים, החדרת תוכנית מנויים, רעיונות למבצעי קידום מכירות ויחסי ציבור וכו')  
1 8.  לוח זמנים לפרוייקט:
(מתי עושים מה. מתי פגישת ההכנה, מתי מציגים ומתי מאשרים קונצפטים, מתי סקיצות וכו')  
1 9.  חובה:
(מה אנו חייבים שיהיה בפרסום. לדוגמה – בצילומים סיטואציות חברתיות, או אנשים צעירים, או לקוחות וכו'. אולי אפילו נרצה שיהיה שיר קליט שמח וידוע) בוודאי נבקש: חשיבה ותכנון עקרוני של קמפיין הפרסום גם לשנתיים הבאות.
 
2 0.  המשתתפים בפרוייקט:
(מי אחראי לניהול הפרוייקט מי משתתף באיזה פגישות מי מחליט)   העבודה לא כוללת ביבליוגרפיה