מבנה בריף פרסום..
מוסד לימוד | המכללה למינהל |
מקצוע | מנהל עסקים וניהול |
מילות מפתח | בריף, פרסום |
ציון | 98 |
שנת הגשה | 2006 |
מספר מילים | 3297 |
תקציר העבודה
מבנה בריף פרסום הלקוח: הפרוייקט:
המותג לפרסום:
תאריך הבריף:
1. החברה, המפרסם:
(תאור חזון החברה, מטרותיה, פעילותה, ואולי משהו על ההיסטוריה שלה – כמה שנים קיימת, פעילות בעבר, מותגיה האחרים וכו')
2 . מותג המפורסם: (תאור המותג "הפיזי" – תאור מותג וסוגי אריזתו, היכן קונים, עונתיות וכו')
3 . מטרות הפרסום:
(מה אנחנו רוצים שקמפיין הפרסום ישיג בשנה הנוכחית)
4 . הסביבה התחרותית:
(מי המתחרים, ומה מאפייני התחרות העיקרית של המותג, כולל מותגי החברה) 5. קהל המטרה: (מאפיינים דמוגרפיים, ואחרים של קהל המטרה של המותג. קהל מטרה תקשורתי ומשתמשים)
6 . מיצוב:
(איך היינו רוצים שהמותג ייתפס ע"י הלקוח: יוקרתי, עממי, מתאים לצעירים, פרוע, סולידי, קלסי, וכו'.) 7. צרכים שהמותג מספק:
(איזה צרכים המותג מספק.
איזה תובנות יש לנו מהשוק שאנחנו רוצים שהמותג יספק וכו')
8 . ערכים עיקריים: (איך המותג גורם לי להראות בעיקר. לדוגמה- מתוחכם, מבין בקטגורית המוצר, מצליח, צעיר, איני וכו') 9. ערכים משניים: (איך המותג גורם לי בנוסף להראות)
1 0. אישיות המותג: (אם המותג היה אדם איך היינו רוצים שהוא יראה ומה תהיינה תכונותיו העיקריות. לדוגמה – צעיר, בינלאומי, מתוחכם, משכיל, בעל מקצוע חופשי, פתוח לסביבה, חברותי, מצליח, גבר או אישה וכו')
1 1. תועלות ללקוח, מדוע יקנה את המותג: (הסיבות שבגללן יקנה את המותג – גם מה היינו רוצים שתהיינה הסיבות, איך קניית המותג תגרום לצרכן להרגיש)
1 2. ההבטחה הפרסומית: (מה מבטיח הפרסום הנוכחי – שתהיה מצליח, שילבין את הכביסה, שתקבל קידום בעבודה וכו')
1 3. הסיבות להאמין: (איזה עובדות יש במוצר, מה אנחנו הולכים לעשות על מנת שהצרכן יאמין למיצוב, לערכים, לאישיות, לתועלות וכו')
1 4. טון וסגנון הפרסום: (איזו רוח היינו רוצים שתהיה לפרסום, איזה "צבע". לדוגמה: אוירה של ספורט, אוירה של שמחה/מסיבה, אוירה של רצינות עסקית וכו')
1 5. לוח זמנים לפרסום:
(מתי היינו רוצים לפרסם)
1 6. תקציב:
(הגדרת התקציב הכוללת לשנה הנוכחית. רצוי לתת גם אומדן תקציבי לעוד שנתיים)
1 7. המטלות לסוכנות הפרסום: (מה אנחנו רוצים שסוכנות הפרסום תעשה. לדוגמה – הפקת פרסומת לטלוויזיה, לרדיו ולעיתונות, "חבילת" דיוור ישיר ללקוחות פוטנציאליים, החדרת תוכנית מנויים, רעיונות למבצעי קידום מכירות ויחסי ציבור וכו')
1 8. לוח זמנים לפרוייקט:
(מתי עושים מה. מתי פגישת ההכנה, מתי מציגים ומתי מאשרים קונצפטים, מתי סקיצות וכו')
1 9. חובה:
(מה אנו חייבים שיהיה בפרסום. לדוגמה – בצילומים סיטואציות חברתיות, או אנשים צעירים, או לקוחות וכו'. אולי אפילו נרצה שיהיה שיר קליט שמח וידוע) בוודאי נבקש: חשיבה ותכנון עקרוני של קמפיין הפרסום גם לשנתיים הבאות.
2 0. המשתתפים בפרוייקט:
(מי אחראי לניהול הפרוייקט מי משתתף באיזה פגישות מי מחליט) העבודה לא כוללת ביבליוגרפיה