עבודת גמר בשיווק בינלאומי- תואר שני מנע"ס. חברת בגיר. 29 עמודים.

מוסד לימוד
סוג העבודה
מקצוע
מילות מפתח ,
ציון 92
שנת הגשה 2006
מספר מילים 11100

תקציר העבודה

תסקיר מנהלים עבודה זו מנסה להתמודדות עם המשימה של בחירת ארצות יעד חדשים לשיווק בינלאומי, עבור חברת בגיר, חברה בינלאומית מובילה לייצור ושיווק של הלבשה מחויטת. מהשלב הפרלימינארי בבחירת אזורי היעד, דרך הסינון הראשוני והמשני של המדינות הספציפיות וכלה בבחירה הסופית, עבודה זו לקחה אותנו על פני מדינות רבות בעולם, במסגרת חקר שווקיהן, בניסיון לענות לא רק על השאלה- איזו מדינות עשויות להתאים כשווקים בינלאומיים חדשים עבור בגיר, אלה מהן 2-3 המדינות המתאימות ביותר עבורה בהתחשב במטרות החברה, בניסיון העבר, צפי להצלחה כלכלית ובמשאביה המוגבלים של החברה. בהמשך עבודה זו נתמקד גם באסטרטגיות פריסה וחדירה מתאימות, וכיצד תוכל בגיר להתחרות בשווקים הנבחרים מול המתחרים בעזרת יתרונותיה התחרותיים. לבסוף, נציע שיטות חדירה ואופני פעילות בכל אחד מהשווקים שנבחרו על ידינו. בעבודה זו הושקעו מאמצים מרובים בחקר השווקים השונים ונעשה שימוש במקורות מידע ממגוון רחב של מאגרי מידע ואתרים רלוונטיים. עם סיום קריאת עבודה זו, אנו מקווים כי תצטייר תמונה ברורה יותר של האופציות הרלוונטיות והמתאימות ביותר עבור חברת בגיר בהמשך דרכה הגלובלית. קריאה מהנה! תוכן עניינים
הקדמה ורקע כללי- מיהי חברת בגיר? –…עמ'
1 -2
השלב הפרילימנארי ..   עמ' 2-4
שלב ב'- סינון ראשוני -.            -…    עמ' 4-9
            שלב ג'- סינון מישני .     עמ' 9-11
בחירה סופית —      עמ' 12
אסטרטגיות ושיטות חדירה- קנדה    עמ' 12-18
אסטרטגיות ושיטות חדירה- ספרד –…    עמ' 18-21
אסטרטגיות ושיטות חדירה- הולנד –…   עמ' 21-26
נספחים …    עמ' 27-29
העבודה ללא ביבליוגרפיה