פעילות גופנית ובריאות- מחלות לב ומניעתם

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , , , ,
שנת הגשה 2006
מספר מילים 3712
מספר מקורות 12

תקציר העבודה

בעבודה מחלות לב ומניעתם, שנכתבה לשיעור חינוך גופני –פעילות גופנית ובריאות, ישנו תיאור מפורט והסבר של כל המושגים שהשתמשתי, סקירה כללית על המחלה, נתונים סטטיסטיים, דרך התפתחות המחלה, דרכי סיכון למחלות לב מחולק לדרכי סיכון ראשוניים ומשניים, מניעה בדרכים שאינם קשורים לפעילות גופנית, מניעה באמצעות פעילות גופנית ופירוט מושגים, פעילות גופנית בשיקום חולי לב, סיכום שכולל מסקנות והגיגים, בנוסף מצורף לעבודה נספח עם דיאגראמות, טבלאות, ותרגילים אירוביים לדוגמה, הקשורים לעבודה. כמו כן ישנו פירוט של הביבליוגרפיה. הציון שקיבלתי הוא 94.
מבוא
הנושא שבחרתי הוא מחלות לב, בחרתי בנושא זה כי הוא קרוב אליי היות וסבא שלי ז"ל נפטר מדום לב בהיותי בת 3. הוא סבל מבעיות לב כל חייו ,ולכן עקב האפשרות שניתנה לי לסקור את הנושא בהרחבה ולכתוב על כך עבודה, החלטתי להתמקד בנושא הנ"ל.
כמו כן הנושא מעניין אותי באופן כללי היות ושמתי לב שמזכירים את מחלות הלב ומדברים על הנושא הרבה בתקשורת ובספרות, דבר שהגביר את סקרנותי לנושא.
בנוסף הבחנתי שקיימים מאמרים מרובים רלוונטיים לנושא העבודה בספרייה, באינטרנט ובחומר הנלמד בכיתה,  מידע רב אשר יכול לעזור בכתיבת העבודה. דרך העבודה שלי היא סקירה ספרותית. לאחר בחירת הנושא הוצאתי מקטלוג הספרייה מאמרים וספרים רלוונטיים,והלכתי לספרייה והשאלתי אותם. העבודה תתמקד במספר מחברים שכתבו על הנושא,ושולבו יחד על מנת לתת סקירה רחבה יותר.