מצגת ניתוח חברה וקמפיין ברטנדר
מוסד לימוד | אוניברסיטת רייכמן |
מקצוע | מנהל עסקים וניהול |
מילות מפתח | SWOT, אסטרטגיה, מדיה, מסע פרסום, מתחרים, ניתוח חברה, קהל יעד, קמפיין |
ציון | 100 |
שנת הגשה | 2006 |
תקציר העבודה
ברטנדר מסע פרסום ¢ ברטנדר, ביה"ס לברמנים, נוסד בשנת 1987 במטרה להכשיר ברטנדר'ס לעבודה כמקצוענים ללא פשרות בתחום האלכוהול ותרבות השתייה. ¢ ביה"ס "ברטנדר" הציב לעצמו כמטרה לחיות ולהתנהל על טהרת המקצוענות, האווירה ושכרון-החושים, וזאת על מנת להעניק לדור הברטנדר'ס הבא את מלוא אווירת הבר וחיי הלילה, כבר במהלך הלימודים.
¢ לביה"ס כיום 6 סניפים – בנמל תל אביב, בחיפה, בבאר-שבע, טבריה, רחובות וירושלים.
¢ ביה"ס פועל במספר תחומים: ¢ קורסי ברמנים – הכשרת ברטנדר'ס בקורסים המקיפים ביותר בישראל.
¢ מחלקת השמה לברטנדר'ס בוגרי קורסי ביה"ס השונים-הפניה למקומות עבודה בארץ ובחו"ל.
¢ הדרכות מקצועיות לבעלי ברים ומסעדות בנושאי תרבות השתייה, שירות לקוחות,שיווק ומכירות. מצגת בת 18 שקופיות