נוקיה 2650 - שיווק

מקצוע
מילות מפתח , , , ,
שנת הגשה 2006
מספר מילים 2315
מספר מקורות 3

תקציר העבודה

תקציר העבודה עוסקת בניתוח שוק הסלולר, פילוח ומיצוב המוצר פלאפון של נוקיה  2650 .
פילוח שוק, פרופיל קהל המטרה, אסטרטגיית כיסוי שוק ומיצוב מוצר.
תמהיל המוצר, תמהיל המחיר ותמהיל ההפצה.
תמהיל המסחור, יחסי ציבור ומכירה אישית.
העבודה קיבלה ציון 90 וכוללת 13 עמודים.
·       אודות החברה נוקיה הינה חברה פינית המייצרת ומפתחת מכשירי טלפון סלולארי ונחשבת לגדולה ולמתקדמת בעולם.
בשנות ה-70 פותחו הטלפונים הניידים הראשונים על ידי נוקיה, זאת לאחר שהייתה אחת מהחברות הראשונות שזיהו את הפוטנציאל העצום אשר טמון בתחום התקשורת הסלולארית.
לנוקיה מגוון רחב של מוצרים אשר פונה למרב פלחי השוק, ונותן מענה לשלל הצרכים הטכנולוגים והחברתיים אשר מצויים בחברה.
משנת 1993, חברת נוקיה מיוצגת בישראל על ידי חברת יורוקום, לאחר שזוהתה ע"י נוקיה כמתאימה לייצגה מבחינת תפיסת עולם וחברה.
·       אודות המוצר: Nokia  2650 דגם נוקיה 2650 הוא אחד מהטלפונים הסלולארים המתקדמים ביותר בישראל.
המכשיר פועל בשיטות תקשורת מהמתקדמות בעולם ומציע את מרב הפונקציות בהשוואה למגוון הפלאפונים בשוק הישראלי. בנוסף לפונקציות בסיסיות ישנן תכונות אשר מאפיינות ומייחדות את המוצר:
v     תצוגת מסך גראפית וצבעונית.
v     אינפרא אדום עם יכולת סנכרון למחשבים.
v     גישה לאינטרנט על גבי טכנולוגיית WAP ו- GPRS.
v     שליחה וקבלה של הודעות טקסט ותמונות (MMS & SMS).
v     אפשרות הורדת משחקים בפורמט JAVA, אפליקציות שונות      טפטים וצלצולים.    המכשיר פועל ברשת GSM אשר מאפשרת הפעלתו כבל מדינה בעולם שחברה ברשת זו.
המכשיר הינו קומפקטי וקל ביחס לשפע תכונותיו.ומחירו נע סביב 1900 ₪.

העבודה ללא ביבליוגרפיה