מערכת התפעול בבנק הפועלים בע"מ ככלל וסניף חיים עוזר

תקציר העבודה

תקציר מנהלים:
עבודה זו נעשתה במסגרת קורס מבוא לניהול התפעול.
העבודה בחנה וניתחה את המערכת התפעולית של "בנק הפועלים" כלל ואת סניף חיים עוזר בפרט.
העבודה הציגה את הרקע ההיסטורי של החברה, תמהיל המוצרים והשירותים העיקריים שלה, מערכת האיכות לפיה הבנק מנוהל והגורם האחראי לכך שהבנק אכן יעמוד בתנאים ונהלים אלו.
מערכות לפעולות מתקנות, מונעות ואלו שיפורים ניתן יהיה לשדרג בבנק בכדי למנוע בעתיד בעיות בלתי רצויות.
מערכת בקרת איכות הכוללת חלוקה והגדרת תפקידים, שיטות בקרה ושיפור תהליכי הבקרה.
כמו כן העבודה הציגה לפי מודל הנקרא "מודל HILL" את האסטרטגיה התפעולית בחמישה שלבים העוזרים לארגון להגיע מיעדי הארגון לאסטרטגיה שיווקית ועד לקריטריונים אשר יעזרו לסגור את ההזמנה של הלקוח.
העבודה מסבירה מהן כל המרכיבים הקשורים אחד לשני בשרשרת האספקה מספק חומרי הגלם ועד ללקוח הסופי הכוללים את עקרונות ניהול הרכש, ניהול האיכות וניהול הקיבולת.
בסוף העבודה ישנה הצעה לתהליך רלוונטי לפיתוח מוצרים חדשים על מנת שהארגון יוכל להמשיך ולהתפתח.
תוכן עיניניים:
תקציר מנהלים
2 מבוא
3
מטרות העבודה
3 רקע היסטורי
4 תמהיל מוצרים 5-7
תמהיל לקוחות 7
תהליכים עיקריים
8 מערכת איכות 9-10 גורם אחראי ליישום מדיניות האיכות
1 0-11
שיטת יישום האיכות בארגון
1 1
מערכת בקרת האיכות
1 2
בדיקות קבלה
1 3
בדיקות בתהליך
1 3
כושר בתהליך
1 3
אסטרטגיה תפעולית
1 4-16
שרשרת אספקה
1 6-18
ניהול רכש
1 9
ניהול איכות
1 9
ניהול קיבולת
2 0 ניהול ביקוש
2 0 תהליך פיתוח מוצרים חדשים
2 1
סיכום ומסקנות
2 2
בביליוגרפיה
2 3