אינטרנט בעסקים E-COMMERS

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח
שנת הגשה 2007
מספר מילים 4614
מספר מקורות 5

תקציר העבודה

      אינטרנט בעסקים-2083
Internet for business-     4BM032                                                                                              תקציר מנהלים   בעבודה  זאת, אסקור את נושא העבודה במסחר האלקטרוני הממחישה לנו את אופן המהות בקיומו של רשת האינטרנט הנותנת לנו משוב עד כמה עוצמה וכוח יש לרשת זו.נסקור את שלושת המאמרים המספרים לנו את שיטת המסחר האלקטרוני יתרונותיהם וחסרונותיהם המלצות ומסקנות.בעבודה זאת ,נבחרה רשת האופנה TNT  אשר אתרה אינה מכילה שום ראיות לכך שהיא מקיימת מגע עם המסחר האלקטרוני,והפיכתה לאחד האתרים הטובים לרכישת בגדים באופן ישיר דרך דוח זה.בדוח זה ,נדע גם מהי אבטחת מידע הקיימות במסחר האלקטרוני ,הסבר על מודול שרשרת האספקה ומודול  שרשרת הערך ונבין מהו כוח הספקים והתנהלותם דרך המסחר האלקטרוני.בשלבי הדוח ,בוצע סיקור מאמרים אשר דרכם ,סקרנו מהו המסחר האלקטרוני ?
כיצד המסחר האלקטרוני עובד בסביבת האינטרנט ? מהן שלבי בניית אתר תדמיתי והפיכתו למסחר אלקטרוני?בדוח זה ,נישלח מכתב אל מנכ"ל החברה של רשתTNT  אשר דרכו ננסה להבין מהן יעילות המסחר האלקטרוני תוך כדיי הפיכת אתרו ברשת האינטרנט מאתר תדמיתי לאתר בעל כוח המניע את משתמשי הקצה לבוא ולרכוש דרך האתר כמסחר אלקטרוני.                                                                                                                           תוכן עניינים
1.      שער -.
עמוד 1

2 .      תקציר מנהלים – עמוד 2
3 .      תוכן עניינים —
עמוד 3
4 .      מבוא למסחר אלקטרוני -… עמוד 4
5.      המסחר האלקטרוני עמוד 5
6 .      מהו האינטרנט? .. עמוד
6 -8
7.      מודל שרשרת הערך –. עמוד 9-10
8 .      הגדרות מאמרים -עמוד
1 1
9.      היתרונות וחסרונות במסחר האלקטרוני .עמוד 12
1 0.  מודל שרשרת האספקה – עמוד 13-14
1 1.  מסקנות .
עמוד 15
1 2.  המלצות .
עמוד 16
1 3.  רשת TNT מאתר תדמיתי למסחרי … עמוד 17-21
1 4.  מטרת האתר — עמוד
2 2
1 5.  רשימה ביבליוגרפית
עמוד 23
  מבוא
היסטוריה:
בשנת 1969
התחילו בצבא האמריקאי פרויקט אשר המטרה הייתה לפתח ולחקור מחקרים צבאיים לצורכי בטחון. זוהי הייתה רשת ניסיונית המאפשרת העברת מידע ולהחליף קבצים שתהייה חסינה מכול פגיעה.בשנות ה – 80 החלו להרחיב  את הרשת לביצוע מחקרים ובזמן קצוב. כ – 60 מדינות מכלל העולם הצטרפו. בשנת 1993 המציאו לרשת את השם: Internet בשנת 2000 כבר הצטרפו כמעל 200 מיליון משתמשי קצה מכלל העולם. רשת האינטרנט זוהי מאגר המידע הגדול ביותר בעולם אשר, יכול לשתף את כול משתמשי הקצה למגוון של רוב המוסדות, המאגרים, ומחקרים. וכמו כן, אפשר למצוא הרבה דברים מעל גבול הדמיון כמו למשל: חדשות, משחקים, אתרי הכריות, צ'אטים, העברת קבצים גדולים וכמובן "סחר אלקטרוני". המסחר האלקטרוני:      ( E-Commerce)