שיטות תגמול להשגת מצויינות בתפוקה ובאיכות
מוסד לימוד | המכללה למינהל |
מקצוע | מנהל עסקים וניהול |
מילות מפתח | מוטיבציה, עובדים, תגמול, תמריץ, תפוקה |
שנת הגשה | 2007 |
מספר מילים | 1355 |
מספר מקורות | 8 |
תקציר העבודה
ביה"ס למינהל עסקים עבודה בסדנה עיונית שיטות תגמול עובדים כגורם המשפיע על אחוז המכירות בחברות היי טק בישראל בשנות ה
2 000.
תוכן עניינים:
תקציר –תגמול עובדים- שיטות תגמול ותמרוץ עובדים כגורם המשפיע על העלאת אחוזי המכירות בחברות הי-טק בשנות ה- 2000 בישראל. 3
1 . מבוא. 4
2 . המטרות של מדיניות התגמול בארגון:. 5
2 .1 תחושת הוגנות לעובדים:. 5
2 .2 הנעת העובדים להישגיות:. 5
2 .3 בידול בהתאם לתרומת העובד לארגון:. 5
2 .4 עידוד להתמדה בארגון:. 5
3 . הנעת אנשי מכירות לביצועי שיא:. 6
4 . הנעת העובדים כחלק מאסטרטגיית החברה. 7
5. סיכום.. 8
ביבליוגרפיה:. 9
נספחים.. 10 תקציר –תגמול עובדים- שיטות תגמול ותמרוץ עובדים כגורם המשפיע על העלאת אחוזי המכירות בחברות הי-טק בשנות ה-
2 000 בישראל בהמשך לחלק א' על השיטות היעילות לבניית מוטיבציה שהוגדרה ככוח או דחף אישי הנוצרים כאשר צרכים גופניים, נפשיים או חברתיים תובעים את סיפוקם ובהמשך להנחה כי שהעובד מונע להשקיע מאמץ, מפני שהוא פועל על פי שיקולי כדאיות ותועלות גלויים והגיוניים שיספקו לו תרומה כלכלית, רעיונית, נהנתנית או סטאטוס ומעמד. להלן המשך הטיפים: חברות ועסקים רבים מקבלים החלטה כי מוטיבציה גבוהה של עובדים היא חלק מאסטרטגיית החברה וזאת מתוך הנחה שאיכות העבודה, שירות הלקוחות וכמות המכירות תלויים באופן ישיר לרמת המוטיבציה של העובד .