עבודה המשלבת בין מספר תחומים: שיווק, מערכות מידע, כלכלה כאשר בחלק הראשון הוצגו הנושאים:הסגנון הנהולי הקיים בארגון,התרבות הארגונית,מערכות ההנעה בארגון ,תמהיל השיווק של הארגון תהליכי למידה ושפור בצועים .בעזרת מודל P4 ,נתוח מערכות מידע וכלכלה

מוסד לימוד
סוג העבודה
מקצוע
מילות מפתח , , , ,
שנת הגשה 2008
מספר מילים 7972
מספר מקורות 26

תקציר העבודה

תקציר מנהלים עבודה זו מחולקת ל-3 חלקים :
חלק א: הוצג הארגון אותו אני מנהל :רשת של חנויות לחיות מחמד :ציוד מזון מוצרי טיפוח ומספרה הוצגו 5 נושאים :הסגנון הנהולי הקיים בארגון,התרבות הארגונית,מערכות ההנעה בארגון ,תמהיל השיווק של הארגון תהליכי למידה ושפור בצועים .התמקדתי ב-איך כל נושא בא לידי ביטוי מהם הבעיות והפתרונות.
בשלב האינטגרציה שולב הנושא של אינטגרציה :הנעת עובדים(חופש הפעולה של עובדים )מול תהליכי הלמידה ושפור בצועים בארגון .הוצגה בעיה של חופש פעולה גדול מידיי לעובדים ובעזרת תהליכי למידה של העסק הגענו לפתרון ע"י  סדנא שהסבירה  לעובדים ונתנה כללים ברורים יותר לגבי חופש הפעולה שהיה עד היום. חלק ב – לאחר קריאת האירוע  ניתחתי את הנתונים  ופירשנתי אותם בעזרת דוח רווח הפסד,מאזן,וניתוח פיננסי מעמיק.הוצאתי מספרי דוחות פיננסיים יחסי ריווחיות נזילות וכו' רבים ככל האפשר כדי לתמוך בטענה שסה"כ רוג'ר פריין צודק  החברה אכן במעמד פיננסי יציב אך עם זאת המגמה שלילית ואם היא תמשך החברה לא תשרוד.
בהמשך משימותי חקרתי לעומק את תקפות השימוש בנתונים חשבונאיים והגעתי למסקנה: נתונים חשבונאיים מציגים את החברה סה"כ בצורה מהימנה והם הכלי העיקרי לבחון חברה,אולם ניתן "לתכמן" בהתאם לאינטרס של החברה להציג את עצמה.ישנם עדיין עמימויות רבות הן בחוקתיות בישראל והן בהבנה הגלובלית של ניתוח וקריאת נתונים אילו.
מערכות מידע – על חברת Turnerwood Plc  להיעזר במערכות תומכות החלטה (DSS) המיועדות לסייע למנהלים בקבלת החלטות שאינן מובנות, שאין להן מרשם קבוע, בתנאים של אי-וודאות, שלא הצטבר לגביהן ניסיון, שיש לקבלן במהירות, או החלטות בתנאים משתנים במהירות. לגבי נקודות החולשה-– אין אינטגרציה במערכת המידע אל אף שהוקמה לפני 6 שנים.
נקודות חוזק-– נתח שוק של מובילת ענף.
חלק ג- בחלק זה קראתי את המקטע והגעתי למסקנות : הכרזת ארגון OPEC יצרה גדולים בביקושים ובהיצע,ללא המשקיעים מחיר הנפט היה יורד,מצב השוק מניות בירידה לעומת השקעה בשוק הנפט וזהו אכן שוק משוכלל .
בחלק 2 של חלק ג' יצרתי דיאגרמת עוגה תוך שימוש בפרמטרים תלוים וב"ת שהראו התפלגות קטגוריות סוג כלב ביחס לשאר קטגוריות סוגי כלבים באוכלוסיה .
מבוא
נושא             עמוד תקציר מנהלים עמוד 3
הצגת הארגון בו אני עובד-מבוא
עמוד 4-5
חלק א'-תמהיל השווק עמוד6-8
תפעול תהליכי למידה ושיפור ביצועים עמוד 9 -11
התנהגות ארגונית –סגנון הנהול הקיים בארגון עמוד 13-12
התנהגות ארגונית-מערכות הנעה בארגון עמוד 15-14
התנהגות ארגונית- התרבות הארגונית עמוד 16
אינטגרציה –הנעת עובדים(חפש הפעולה של העובד ) מול תהליכי למידה ושיפור ביצועים עמוד 17
חלק ב- נתוח דוחות פיננסים עמוד 23-18
מהימנות השימוש בנתונים חשבונאיים עמוד 24-23
דוח מערכות מידע ניהוליות עמוד 27-
5 מערכות מידע ניהולי S.W.O.T עמוד 31-28
חלק ג' –כלכלה עמוד 33-32
סטטיסטיקה עמוד 34
ביבליוגרפיה ונספחים עמוד 39-35