עבודת סיום הקורס בתקשורת טכנית על צוות 3

מוסד לימוד
סוג העבודה
מקצוע
מילות מפתח , , , , ,
שנת הגשה 2008
מספר מילים 1573
מספר מקורות 3

תקציר העבודה

תקשורת טכנית מקצועית הקשר בין מורכבות דרישות הלקוח ורמת המחסור ב-כ"א לבין לחץ המנהלים בעבודה תוכן עניינים
מבוא……………………………………………………………….3
השערות המחקר ודיאגראמת המודל..…………………………………4
הגדרות המשתנים והסקירה הספרותית………………………………5-6
תכנון ראשוני של המחקר……………………………………………7
ביבליוגרפיה וביקורת עצמית על העבודה –.8
נספחים -.9-10 מבוא:
חברת "צוות 3 בע"מ" מספקת שירותי שמירה ואבטחה ברמות שונות , החל מבודק ביטחוני וכלה במערך אבטחה מנוהל הפעיל באתר חיצוני ונותן מענה כולל לצרכי הלקוח.
החברה מעסיקה כ- 1500 עובדים באמצעות סניף ראשי ברחובות ,סניף בתל-אביב וסניפי משנה בבית שמש, באר שבע וחיפה.
צוות 3 מעניקה שירותי אבטחה ושמירה למאות לקוחות בישראל , ביניהם חברות ההיי-טק המובילות בישראל.
צוות 3 מתמחה באספקת שירותי אבטחה למתחמים גדולים בשירות מנוהל צמוד ובתמיכת תוכנות מחשב ייעודיות , כמו גם במתן שירות לאתרים קטנים בעלי דרישות משתנות.
בצוות 3 – "אבטחה עושים עם הראש" – מנהלי החברה השונים הינם גברים ונשים, האחראים באופן ישיר על יזמות ופיתוח, על הניהול השוטף של האתרים בשטח ועל ביצוע התהליכים בפועל. המנהלים הבכירים שותפים לפיתוחה ולהצלחתה של "צוות
3 ", ותורמים לחניכת אפיקי השתלבות וצמיחה חדשים.
לצורך בירור בעיות אמיתיות בחברה בוצע ראיון עם מנהל סניף רחובות מר. יניב זוברמן.
מהראיון עלתה בעיית לחץ של המנהלים. הועלו מספר סיבות היכולות לגרום לבעייה, העיקריות מביניהן:
1.
רמה נמוכה של כ"א.
2.
מורכבות גבוהה של דרישות לקוח.
ההנחה היא שכאשר מנהל נתקל בבעיית מחסור בכ"א – הוא מתקשה לבצע את כל היעדים שהוצבו לו ולכן חלה עלייה בלחץ אצלו.
סיבה נוספת לעלייה בלחץ המנהל הינה מורכבות הדרישות וכן הדרישות המשתנות אצל כל לקוח.
כל לקוח מציג את דרישתו למנהל, ועליו לבצעה בצורה הטובה ביותר.
בחרנו לבצע מחקר על נושא זה מאחר והוא דן בבעיה אמיתית בחברה אמיתית והוא קרוב לליבנו עקב עבודתנו בתחום האבטחה.
במהלך הראיון נאספו נתונים לגבי מצבת כח-האדם בחברה "צוות 3" וכן נבדקו חברות נוספות.
בנוסף נלקחו פרטי לקוחות ודרישותיהן המקוטלגות לפי חשיבות.
נלקחו גם רשימות על כמות הפרויקטים המבוצעים המסודרים לפי המנהל האחראי.
השערות המחקר:
– קיים קשר חיובי בין מורכבות דרישות הלקוח ללחץ מנהלים בעבודה – כלומר ככל שעולה מורכבות הדרישות כך עולה לחץ המנהלים בעבודה.
– קיים קשר חיובי בין רמת מחסור ב-כ"א לבין לחץ המנהלים  – כלומר ככל שיש פחות עובדים זמינים כך עולה לחץ המנהל.