שיווק - אקטימל

מקצוע
מילות מפתח , , , , ,
שנת הגשה 2008
מספר מילים 2540
מספר מקורות 6

תקציר העבודה

תוכן עניינים
חלק א': ניתוח חברה כולל ניתוח מודל SWOT. 3
תיאור החברה. 3
תיאור המוצר. 3
S.W.O.T. 4
חלק ב': פילוח שוק והגדרת פרופיל השוק.. 5
פרופיל השוק:. 6
חלק ג': אסטרטגיית כיסוי שוק.. 7
חלק ד': מיצוב המוצר. 8
מפה תפיסתית.. 9
הסבר על המפה התפיסתית:. 9
חלק ה' : תמהיל השיווק (אסטרטגיה שיווקית) 10 תמהיל המוצר:. 10 שלושת ממדי המוצר. 10 תמהיל המוצרים.. 12
מחזור חיי מוצר. 13
מיתוג :. 13
תמהיל המחיר. 15
תמהיל הפצה. 16
תמהיל המסחור. 16
מסר פרסומי:. 16
ערוצי המדיה:. 17
קידום המכירות:. 17
יחסי ציבור:. 17
מכירה אישית:. 17
ביבליוגרפיה.. 19
 חלק א':
ניתוח חברה כולל ניתוח מודל SWOT תיאור החברה חברת שטראוס התאגדה בארץ בשנת
1 933 כחברה פרטית ובשנת 1973 הפכה לחברה ציבורית.
בעלת השליטה בחברה הינה שטראוס אחזקות בע"מ (לשעבר,שטראוס עלית-אחזקות בע"מ).
שטראוס גרופ בע"מ הינה חברת מזון ישראלית.
הקבוצה מורכבת משתי חברות מזון גדולות:
עלית המתמחה בעיקר בממתקים וקפה ושטראוס המתמקדת במוצרי חלב. בתחילת 2004 התאחדו החברות לחברת "שטראוס-עלית".  החברה והחברות שבשליטתה הן קבוצת חברות תעשייתיות ומסחריות אשר פועלות בישראל ומחוץ לישראל (מרכז ומזרח אירופה, ברזיל וארה"ב) בפיתוח, ייצור, שיווק ומכירה של מגוון מוצרי מזון, משקאות ממותגים וגלידות.
מרכז פעילותה של הקבוצה מצוי בישראל.  בנוסף, פועלת הקבוצה במדינות במרכז ומזרח אירופה וברזיל, בעיקר בשוק מוצרי הקפה הקלוי וטחון.
כן פועלת החברה בארה"ב, בפיתוח, ייצור ומכירה של מוצרי סלטים ים-תיכוניים מצוננים. תיאור המוצר אקטימל הינו משקה יוגורט פרוביוטי. כאשר תועלתו העיקרית של המוצר הינה חיזוק ההגנות הטבעיות של הגוף ע"י שימוש בתרבית חיידקים הנקראת Lactobacillus casei.  כל בקבוק מכיל 10 מיליארד חיידקים פרוביוטים.
אקטימל נמכר בבקבוקים של 100 מ"ל , ניתן….