עבודה בנושא תקשורת שיווקית משולבת כולל מודלים וניתוחים
מוסד לימוד | המכללה האקדמית עמק יזרעאל |
מקצוע | מנהל עסקים וניהול |
מילות מפתח | אסטרטגיה, משולבת, ניהול, ניתוח, שיווק, שיווקית, תקשורת |
שנת הגשה | 2007 |
מספר מילים | 4950 |
מספר מקורות | 2 |
תקציר העבודה
חברת "עצים" – רקע
חברת “עצים” הוקמה ב1955 על ידי מנדל מיסד העסק,זהו עסק משפחתי אשר עסק בתחילה בשיוווק לבידים מתוצרת "קלט-אפיקים",MDF וסיבית.
בשנת
1 996 העסק החל לייבא עצים קשים מאיטליה ארה"ב וגרמניה.
שינויים גלובאליים הביאו לסגירת מפעלים בארץ,"קלט-אפיקים" נסגר והחל יבוא מהמזרח הרחוק.הדבר הביא לשינוי בתפישת השיווק והיבוא של מוצרי עץ.
בשנת
2 005 העסק עבר לאזור תעשייה בחיפה,מהלך אשר יצר שעת כושר עסקית לחברה הן מבחינת לקוחות והן מבחינת מגוון המוצרים אשר החברה מציעה ללקוחותיה .
מאמצע שנת 2006 החלה מכירת לוחות עץ בודדים ,מכירה לפרטיים- ארכיטקטים,סטודנטים לארכיטקטורה ולקוחות פרטים.
החברה נמנעה מלמסור נתונים כמותיים בנוגע לעסק ונתנה מידע אודות רווחיות החברה:
1995 – 2000 רווח קבוע – בינוני.
2 000 -2002 רווח נמוך.
2 002 -2006 – רווח גולמי עקב חובות אבודים הדבר יצר הפסד ,ההפסד נגרם עקב השינויים המאקרו כלכליים שחלו בארץ ובעולם.
2006-2007
שינויים מיקרו כלכליים במדינה ומאקרו כלכלים בשוק העולמי הביאו לצמיחה כלכלית אשר תרמה לגידול בביקושים לעץ והחברה רשמה במחצית 2007 רווח חיובי.