מיומנויות עסקיות ציון A-

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , ,
שנת הגשה 2006
מספר מילים 4731
מספר מקורות 9

תקציר העבודה

              ‏יום שני 13 פברואר 2006
  עבודה אישית ומצגת במודול: פיתוח מיומנויות עסקיות 2050 תקציר מנהלים עבודה זו תתמקד בכמה נושאים עיקריים.
ביצוע ניתוח SWOT אישי ( משוב לחולשות וחזקות מידי חברי לעבודה – נספח א' ) .
הכנת תכנית פיתוח עבור שלושה תחומים של חולשה הכוללת יעדי SMART אבני דרך ומדדים  להצלחה.
ניתוח לגבי המחקר, ההכנה וההעברה של נושא המצגת שלי.
         תוכן עניינים
פרק 1 מבוא  _________________________________________________4
חלק א ' פרק 1 הגדרת מטרה אישית _______________________________________6
פרק 2 ניתוח SWOT ____________________________________________8ֹ  פרק 3הצבת חולשות כיעדים במודל SMART __________________________
1 3
       חלק ב'  פרק 4 מצגת  __________________________________________________17
פרק 5 ניתוח תהליך ההנחיה_______________________________________ 17
פרק 6 משוב לעמיתים ___________________________________________18
סיכום ומסקנות  _______________________________________________20   ביבליוגרפיה  ________________________________________________21
מבוא
מטרת עבודה זו היא לשמש ככלי להערכת נקודות הכוח או המגבלות שלי במצב נתון ולפתח תוכניות לשיפור רמת הכישורים שלי והיכולות שלי בתחומים מסוימים.
ניתוח זה יתבצע על ידי מספר גורמים:

1 .SWOT ANALYSIS שילה קמרון כותבת בספרה כי "אנשי עסקים רבים טוענים שניתוח ה – SWOT הוא כלי מאוד חשוב העוזר בניתוח המוצרים שלהם ובבניית אסטרטגיות מכירה ושיווק כאשר הם מפתחים מוצרים חדשים ומנסים להחדירם לשוק בצורה הטובה ביותר".
(Cameron (1999) The business Students Handbook, Developing Transferable Skills, Financial Times) .
באותה צורה שאנשי העסקים מנתחים את המוצר במטרה להוציא את המרב ממנו כך אנו מנתחים את האישיות שלנו בכדי להוציא מעצמנו את המרב, להשלים את מטרותינו ולהצליח בחיים.
מודל ה-SWOT הוא מודל שמשמש כלי לניתוח עצמי של אישיות האדם, מיפוי הסביבה הפנימית       (S +W ) והסביבה החיצונית ( O+T ) בהתייחסות למטרה המסוימת שהחליט לממש.
ניתוח ה- SWOT בנוי מכמה גורמים:
חוזקות (STRENGETHS) חולשות (Weaknesses)        הזדמנויות (Opportunities) איומים (Threats )
2 . SMART MODEL מודל ה – SMART הוא מודל המשמש ככלי עזר להשגת מטרות בצורה של פירוק המטרה לגורמים עיקריים כמו האם המטרה היא ספציפית או ברת השגה, האם המטרה מדודה בזמן וכדומה.
S.M.A.R.T:
S ספציפי M מדיד A בר השגה R ריאלי/ רלוונטי T    תחום בזמן