קריירה ופיתוח עצמי

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , , , , ,
שנת הגשה 2007
מספר מילים 6646
מספר מקורות 12

תקציר העבודה

עבודה אישית במודול: קריירה ופיתוח עצמי- 2058
Career & Self Development- 5HR014                                 העבודה מוגשת כחלק מן הדרישות לתואר ראשון במנהל עסקים תוכן עניינים
פרק 1 רקע אישי __________________________  3
פרק 2  הגדרת מטרה אישית בתחום הקריירה _____ 11
פרק 3
_________________________________ 12
·         א' – ההקשר החיצוני ·         ב' – ההקשר האישי  פרק
4 בניית תוכנית פעולה __________________ 19
       פרק 5 ביבליוגרפיה _______________________ 24
      נספחים _______________________________
5 רקע אישי הצורך בפתרון בעיה ובקבלת החלטה מתעורר כאשר קיים פער בין מצב נתון לבין מצב או יעד רצוי.
מאחר שהאמצעים והמקורות העומדים לרשותנו מוגבלים בדרך כלל, עלינו להגיע לכלל החלטה.
לעיתים קרובות מתקבלות החלטות בתנאי אי ודאות ושינוי, ובסביבה ששליטתנו בה חלקית בלבד.
אנוך, מ. (1994) אמצענות – המדריך לתכנון ושינוי קריירה באמצע החיים. הוצאת מטר. (658.31 אנו) החל משנת 2003 אני עובד בחברת 012 –  קווי זהב בע"מ. התפקיד הראשון שלי בחברה היה תפקיד של מכירות שטח לעסקים קטנים עד בינוניים, מה שלא היה קיים בחברת 012 קווי זהב עד ליום הגיעי, יום פתיחת המחלקה.
המחלקה שעבדתי בה הוקמה על-ידי עם עוד שלושה נציגים חדשים כמוני.
לאחר תקופה של שנתיים נשארתי במחלקה כנציג בכיר כאשר כל הנציגים שהחלו לעבוד עימי עזבו במשך הזמן. במהלך כל התקופה הצלחתי לחנוך במחלקה עוד 12 נציגים חדשים שחלקם נשארו ואף עברו לתפקידים אחרים במהלך הזמן, וחלקם עזבו .במשך כל תקופת עבודתי במחלקה הפגנתי ידע רב, עבודה ברמה גבוהה מאוד, דיוק בזמנים, הגינות, אמינות וכמובן הכי חשוב- מכירות רבות. לפניי כארבעה חודשים הוצע לי תפקיד חדש שבו הוטל עלי לנהל את סניף החברה בבורסת היהלומים (סניף המונה תיק לקוח של 1500 לקוחות). סירבתי לתפקיד מפניי שידעתי כי יהיה בלתי אפשרי לשלב בין הלימודים לתואר לבין תפקיד של ניהול תיק לקוח כה גדול. (סיבות של חוסר בזמן ועבודה קשה אף על שהתפקיד אתגר אותי מאוד והיווה תפקיד גבוה יותר ויוקרתי יותר. אך לאחר שעשיתי את השיקולים הדרושים החלטתי לוותר על התפקיד).
בתקופה האחרונה הוצע לי תפקיד חדש של מכירות לעסקים גדולים עד גדולים מאוד (אוניברסיטאות, בתי חולים, בנקים, חברות היי-טק וכו'). לאחר שהבנתי את דרישות התפקיד עשיתי את השיקולים המתבקשים והחלטתי כי אני אוכל לעמוד בדרישות לתפקיד ועדיין לשלב את לימודי לתואר ראשון ללא שום הפרעה מיוחדת.
כיום המטרה הכי חשובה שלי בעבודה היא להתקדם לתפקיד של דרג ניהולי עד לשלבים הגבוהים ביותר ואפילו לתפקד כמנכ"ל החברה ביום מן הימים. בכדי להגשים את המטרה יש לי כמה חולשות שעליי לטפל בהם ודרכים שאצטרך לפעול בהם כדי שאוכל להתקדם הלאה וכדי שאוכל למלא את תפקידי בצורה הטובה ביותר.
מטרתי היא קידום למשרה בדרג ניהולי, בתפקיד של מנהל צוות מנהלי תיקי הלקוחות העסקיים בחברת 012 קווי זהב, ניהול המחלקה בה אני כרגע עובד. תפקיד זה הוא תפקיד מאוד בכיר ויוקרתי בחברה ומטרתי לזכות לנהל את צוות זה.