שיפור עסקי עבור חב' פלאפון

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , ,
שנת הגשה 2008
מספר מילים 8709
מספר מקורות 20

תקציר העבודה

תקציר מנהלים בעבודה זו אנו נדון בשיפור עסקי בחברת פלאפון תקשורת סלולארית .
תחילה אנו נציג  באופן כללי את הארגון ואת תחומי פעילותו, נציג את הלקוחות והספקים של החברה ,וכמובן תחומי פעילות הטעונים שיפור .
כיום חברת פלאפון תקשורת בע"מ מוצבת כחברה שלישית בגודלה ובאיכות  השירות  בין החברות הפועלות בשוק הסלולארי .
על כל בחרנו בחברת "פרטנר תקשורת בע"מ " כחברה לעשות מולה benchmarking מכיוון  שהיא  החברה המובילה כיום בשוק באיכות מתן השירות  אשר מהווה אלמנט מרכזי ומאד חשוב  עבור כל חברה.
בכדי לשפר את פעילותיה של חברת "פלאפון תקשורת בע"מ " תכננו מגוון פעילויות עד לשלב היישום של benchmarking  בחברה .
למרות התהליך אשר ביצענו, החברה מבינה ששום דבר לא הסתיים ועליה להמשיך לעקוב ולשאוף, להיות הראשונה ולהוביל את השוק בהתאם לשינויים בענף .
לאחר ביצוע benchmarking  אנו נערוך בחברת "פלאפון בע"מ " תהליך נוסף לשיפור  פעילותה של החברה  שהוא תהליך  ה – KAIZEN  .
נציג רקע ונסביר מהוא כלי  ה – KAIZEN ומה תרומתו לשיפור העסקי של חברה , נסביר את שלבי ביצוע התהליך באופן תיאורטי  וניישם אותו על חברת "פלאפון תקשורת  בע"מ " .
לאחר ביצוע ה KAIZEN אנו נציע לחברת פלאפון תהליך נוסף " כבד " יותר  שהוא תהליך  הBPR –  אשר אמור לשפר לא רק תהליך ספציפי קטן כמו שראינו ב קייזן אלא לשפר את כל  תהליך  הפעילות בחברה .
כהמשך למטלה קבוצתית זו אנו נציג פרויקט  יישום ה BPR  עבור חברת פלאפון, נתכנן תוכנית פעולה לשיפור ובנוסף נערוך בקרה ונסיק מסקנות .
תוכן עניינים
תקציר מנהלים –…3
הצגת הארגון –.
4-5
BENCHMARKIHG —   6-22
KAIZEN   –..  23-28
BPR   -.29-34
סיכום ומסקנות –35
בבילוגרפיה ..36
העבודה בפונט 14