בחירת אסטרטגיה לחברת אורנג'

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , , , , ,
שנת הגשה 2008
מספר מילים 6871
מספר מקורות 7

תקציר העבודה

תוכן עניינים
·         תקציר מנהלים ..3
·         מבוא .4
·         הצגת הארגון .5-9
·         ניתוח הסביבה –.10-11
·         Porter -…12-16
·         Pest –17-20 ·         מודל שרשרת הערך –21
·         Swot 22
·         ניתוח חלופות אסטרטגיות –23-27
·         בחירת אסטרטגיית העל –…28-31
·         בקרת האסטרטגיה –32
·         סיכום 33
·         ביביליוגרפה -.34
תקציר מנהלים חברת פרטנר הינה החברה הסלולארית המובילה בישראל. פרטנר מספקת שירותים ויישומים בעזרת הטכנולוגיות המתקדמות ביותר הקיימות היום בשוק. הטכנולוגיות בהן משתמשת החברה הן: HSDPA/UMTS/GSM/GPRS. כל השירותים והיישומים נכנסים תחת המותג – ™orange.
מספר המנויים המשתייכים היום לרשת Orange עומד על
2 .6 מליון מנויים בישראל. משמע, כשליש מנתח השוק הסלולארי. איכות הרשת, שירות הלקוחות, המותג ומגוון שירותי נתונים ותוכן הינו הטוב ביותר מבין הרשתות הקיימות.
המנויים המשתייכים לרשת Orange יכולים להשתמש במגוון השירותים אותם מציעה הרשת לא רק בגבולות הארץ אלא ברחבי העולם. השימוש ברשת Orange ברחבי הגלובוס מתאפשר תודות להסכמי נדידה בינלאומיים עם מאות מפעילי תקשורת.
"המכון הישראלי לניהול" מקיים תחרות כל שנה בקטגורית התקשורת על שירות הלקוחות, פרטנר זכתה שלוש שנים ברציפות במקום הראשון ואפילו זכתה בפרס על השירות הטוב בישראל בכל השוק כולו. בנוסף, בשנת 2004
זכה המותג ™orange כמותג החזק ביותר בישראל מבין כל מותגי התקשרות ובמקום השני מבין כלל המותגים. כמו כן, זכתה פרטנר בפרס על המהלך השיווקי המצטיין שהוכיח את עצמו כמהלך אפקטיבי בעל הישגים יוצאי דופן.
על פי פרסומיה של חברת Orange, המרכיבים העיקריים הקיימים בתוכה הינם התרבות הארגונית, החתירה למצוינות, המקצוענות וערך היושרה. החברה פועלת בעקביות להגשמת חזונה כמובילת שוק התקשורת האישית בישראל באיכות השירות ובחדשנות טכנולוגית.
כיום החברה בעלת רישיונות של מפעילים סלולאריים, מפעילי פנים ארצי, תמסורת ושירות ISP אשר על ידם תוכל למנף את נכסיה הקיימים בעולם על מנת להגדיל ולהרחיב את סל התקשורת אותו היא מספקת לתחומי תקשורת נוספים.