ניהול קו ראשון
מוסד לימוד | שלוחת דרבי בישראל |
מקצוע | מנהל עסקים וניהול |
מילות מפתח | אמון ומחויבות עובדים, חוזה פסיכולוגי |
שנת הגשה | 2008 |
מספר מילים | 4247 |
מספר מקורות | 6 |
תקציר העבודה
תקציר מנהלים בעבודה זו נציג שני מנהלי קו ראשון מארגון תנובה. האחד מנהל צוות מחלקים מחטיבת הלוגיסטיקה והשני מנהל מכירות מחטיבת המכירות. נגדיר את אופי תפקידם בראיה היסטורית קלאסית מול ראיה מודרנית. נדבר על קישורים ותכונות על סגנון הקו הראשון, השפעת הטכנולוגיה והתקדמות בקריירה. נלמד על עבודתם בניהול עבודת הצוות, מנהיגות ופתרון בעיות. אתמקד בשלושה תחומים עיקריים: חוזה פסיכולוגי, אמון ומחויבות עובדים. אתאר את המצב /בעיה בהקשר לכל מנהל ואראה יישום ברור למרכיבי התיאוריה לכל אחד מהמרכיבים. בסופו של כל תחום אסיק מסקנות ואמליץ המלצות במידת הצורך. תוכן עניינים
הצגת הארגון עמוד 4
מטרת העבודה – עמוד 5
הגדרות מנהל קו ראשון – עמוד 5
שינויים מניהול מסורתי למודרני עמוד 5
הצגת היחידות ומאפייני הצוות — עמוד 6
ניתוח מנהל קו ראשון מרכז ההפצה עמוד 6
ניתוח מנהל קו ראשון חטיבת המכירות — עמוד 7
ההבדלים בסגנונות ניהול — עמוד 7
חוזה פסיכולוגי עמוד 9
אמון – עמוד 11
מחויבות עמוד 12
סיכום עמוד 14
ביבליוגרפיה — עמוד 15