חווית קנייה בחנויות אופנה

מקצוע
מילות מפתח , , ,
שנת הגשה 2007
מספר מילים 3149
מספר מקורות 4

תקציר העבודה

ראשי פרקים מתוך העבודה:
חווית הקנייה בחנויות האופנה תפקיד תאי המדידה בחנויות איכות שירות, תאי מדידה וקנייה חוזרת אפשרות החזרה, זיכוי, שירות, תאי המדידה וחווית הקנייה קניות אונליין, תאי מדידה והחזר כספי שיפור איכות השירות-בעד ונגד קבלת ההחלטות של הצרכן והפירמה ההשלכות לגבי תעשיית המלונאות, הסעדה והמזון
1 0 עמודים חווית הקנייה בחנויות האופנה לאחר קריאת הכתבות,  נוכחתי להבין שחווית קניית הבגדים היא אמוציונאלית קוגניטיבית ואישית ומתייחסת למידת ההנאה ולרושם הכללי של הלקוח.
מכאן ניתן להבין שחווית הקנייה היא סובייקטיבית בעיקרה. אותה "חווית קניה" מתבססת על היבטים פיסיים- עדויות פיסיות, בהפעלת החושים, על האינטראקציה בין נותני השירות למקבלי השירות ובתהליכים של אופן קבלת השירות.
ממדים נוספים המשפיעים ומעצבים את "חווית הקניה" הם ממדי התועלת והערך המוסף שמפיק הלקוח כמו: התועלת החברתית, הפסיכולוגית, הכלכלית ותועלות אחרות. הממדים החשובים בעיני הקונים בקניית הבגדים שעוסקים בהם בכתבה זו הם הממד הפיסי-תא ההלבשה, הממד החברתי-התערבות המוכרים ונוכחות אנשים אחרים בסביבה והממד הפסיכולוגי-חששות מאיך שהבגד ייראה בבית, הרגשת השמנה וכו'.  לדעתי, המדיניות השיווקית בהן צריכות לנקוט חנויות בגדים חייבת להיות מותאמת לסוג החנות ולאוכלוסייה אליה החנות רוצה להגיע וכאן משתלב גם פילוח שוק הקונים שנחוץ מאוד לדעתי. נדון בסוג אחד של חנויות, אלו חנויות מפעל, חנויות זולות יחסית, חנויות בסגנון "הוצאה לפועל"(החרמות מכס), כל החנויות שמוכרות מותגים במחירי מציאה או חנויות מסוג "הכל ב-30 ₪". בחנויות מסוג זה המטרה היא שהלקוח ייצא עם כמה שיותר פרטים, שברוב המקרים האיכות שלהם לא הכי טובה, לכן, יש לכפות בצורה נסתרת על הקונה למדוד את הבגדים בחשיבה של:"זה במילא בזול, אז לא נורא אם זה לא יישב בצורה מושלמת עליי". הלקוח יכנס לחנות, יכניס לסל כמות גדולה של בגדים, ילך לכיוון תא המדידה, ייראה את הצפיפות, חוסר הסדר                                 והבלגן ויחשוב- עדיף כבר לא למדוד. בשלב זה ברוב המקרים הוא בטח יחשוב פעמיים אם לקחת…
העבודה ללא ביבליוגרפיה