עבודה בהתנהגות ארגונית קיבלה ציון גבוה

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , ,
שנת הגשה 2007
מספר מילים 2083
מספר מקורות 10

תקציר העבודה

תקציר מנהלים עבודה זו עסקה במוקד פועלים בטלפון מוקד השירות הטלפוני של בנק הפועלים.
בעבודה נבחנו שלושה נושאים לניתוח ובכל בארגון ובכל נושא מה הגישה הקיימת היום ומה מוצע לעתיד בכדי לשפר את ביצועי העובדים.
נושא ראשון היה קבוצות עבודה ובנושא זה הגישה במוקד היא השגת האפקטיביות המרבית מצוות העובדים על פי מולינס דרכי היישום שלה במוקד מה  הקשיים ביישום הגישה ומה הצעתי לארגון. המלצתי הייתה לשלב מתוך הגישה של טוקמן וג'נסן את שלבי הגיבוש הנורמטיבי והביצוע האפקטיבי לשיפור הביצועים.
נושא שני היה התמודדות עם לחץ במקום העבודה, כיום במוקד פועלים על פי גישת התמקדות בבעיה הוצגו דרכי יישום הגישה ומה הקשיים ביישומה. המלצתי לארגון הייתה לעבור לעבוד על פי גישת התאמת הארגון ליחיד בכדי להתמודד בצורה יעילה יותר עם תופעת הלחץ.
נושא שלישי היה הנעת עובדים.(מוטיבציה) הגישה היום במוקד היא תורת המטרה. מתוך תפיסה כוללת בבנק של ניהול על פי יעדים, הוצגו דרכי יישום הגישה במוקד ומה הקשיים ביישום הגישה, המלצתי לארגון הייתה לשלב לתוכה מתוך תורת הצרכים של מקלילנד. כלומר עמידה על שלושת הצרכים הצורך בהישג, הצורך בהתחברות והצורך בעוצמה. בכדי לשפר את הביצועים של העובדים ובכך כמובן את ביצועי המוקד.
    תוכן עניינים

1 מבוא

3
2 נושא ראשון- קבוצות עבודה
4
3 נושא שני- התמודדות עם לחץ בעבודה 7
4 נושא שלישי- הנעת עובדים 9
5
סיכום
1 2
6 ביבליוגרפיה
1 3