התנהגות ארגונית
מוסד לימוד | שלוחת דרבי בישראל |
מקצוע | מנהל עסקים וניהול |
מילות מפתח | עבודת צוות, צוות אפקטיבי, רשתות תקשורת בקבוצה ועוד, תרבות ארגונית |
שנת הגשה | 2006 |
מספר מילים | 2841 |
מספר מקורות | 7 |
תקציר העבודה
מבוא
" אינך מניע אנשים. אתה מספק להם סביבה הגורמת להם להנעה עצמית. זה נתון להחלטתו של הפרט אך זהו תפקיד ההנהלה לספק את האווירה הנכונה." ( קאטי שופילד,מנהלת משאבי אנוש,HFC BANK ) אני חושב שמשפט זה מייצג את הנושא בצורה הטובה ביותר.
במיוחד בתחום של של בתי קפה תחום שאני מגיע ממנו. מהניהול שלהם ושל כמה בתי קפה ביחד אתה חייב עבודת צוות.
אנשים חייבים לאחד כוחות ולעבוד ביחד על מנת להגיע לתוצאות מבוקשות.
על מנהל הצוות מוטלת משימת הנעת הצוות – להשגת המטרות והפקת תועלת מהפעילות לריצוי ההנהלה הבכירה יותר ומצד שני תוך השגת שביעות רצון של כל חברי הצוות .
בשנים האחרונות הופכות החברות למורכבות יותר והתחרותיות בין הענפים גוברת.
קיים צורך רב להתמחויות רבות, כישורים רבים ומגוונים, עבודת צוות הינה חיונית לארגון ולעיתים אף הכרחית במקרים מסוימים, בעזרת עבודת צוות נוכל להפיק את המיטב מכל אחד על ידי בחירה נכונה של חברי הצוות ועל פי סיווג ייעודו בעבודה זו אני אנסה להסביר מהי עבודת צוות. מה מניע צוות, את התכונות החיוביות והשליליות של עבודת צוות וכן את הגורמים שיכולים להשפיעה עליה.
אציג את מודל "שיין" על כל ההשלכות שלו ואדבר לסיום על רשתות תקשורת לסוגיהם וכן איזו רשת מתאימה למה שנתבקשתי.
תוכן מבוא _______________________________________________ 3
עבודת צוות ___________________________________________
4 צוות אפקטיבי _________________________________________ 5
גורמים לפגיעה בצוות אפקטיבי ______________________________ 6
תרבות אירגונית ________________________________________ 8
רשתות תקשורת בקבוצה __________________________________
1 1
סיכום ______________________________________________ 15
ביבילוגרפיה _________________________________________ 16