ניהול בינלאומי

תקציר העבודה

עבודה זו בוחנת את ההבדלים הבינלאומיים הבאים לידי ביטוי במפגש בין שתי חברות ממדינות שונות. בחלקה הראשון של העבודה אני מציין נתונים דמוגרפיים, כלכליים ופוליטיים של כל אחת מהמדינות הנבחנות: קולומביה ושוויץ.
בהמשך ניתנת סקירה קצרה על סקטור הקקאו והשוקולד, הכולל מאפיינים חקלאיים ונתח שוק. לאחר מכן אני מציג את החברות אשר נבחרו לעבודה זו בכדי להדגים את הפערים העסקיים הנובעים מהשוני העסקי בין שתי המדינות.
גף העבודה מציג השוואה בין החברות השונות מתוך אותו סקטור בהבטים של הבדלי תרבות, ניהול משא ומתן וסגנונות ניהול וכיצד ניתן להתגבר על הפערים הללו.
החלק הבא של העבודה מציג ניתוח SWOT לכל חברה וטבלת TOWS המציגה כיצד ניתן למנף את שיתוף הפעולה בין החברות בכדי להתגבר על החולשות הפנימיות והאיומים החיצוניים של כל אחת מהחברות.
את העבודה אני מסיים בסקירה והמלצה על סוג שיתוף הפעולה הומלץ בין שתי החברות.
תוכן עניינים
שוויץ  – 4 – קולומביה  – 5 – סקטור השוקולד  – 6 – Kraft Foods Schweiz AG.. – 6 – Diez Soles Trading  – 7 – הבדלי תרבות   – 7 – משא ומתן – 9 – סגנון ניהול  – 11 – SWOT – חברת Kraft Foods Schweiz AG.. – 12 – SWOT – חברת Diez Soles Trading  – 12 – TOWS   – 13 – אסטרטגיות לשיתוף פעולה  – 14 – סיכום  – 15 – ביבליוגרפיה  – 16 – נספח  – 17 –