מצגת אסטרטגית Blockbuster ( בלוקבסטר )
מוסד לימוד | המכללה למינהל |
מקצוע | מנהל עסקים וניהול |
מילות מפתח | Blockbuster, ביקורת והערכה, בלוקבסטר, דוחות כספיים, מצגת אסטרטגית, ניתוח אסטרטגי, סביבה חיצונית, סביבה עסקית, סביבה פנימית, פורטר, תקציר מנהלים, תרבות אגונית |
שנת הגשה | 2008 |
מספר מקורות | 3 |
תקציר העבודה
רקע
• בלוקבסטר הינה רשת קמעונאית גלובאלית להשכרת סרטי וידאו, משחקי וידאו, מוזיקה וספרים. • התעשייה בה היא פועלת הינה השכרת סרטים לכל המשפחה.
• החנות הראשונה שנפתחה: "בלוק באסטר וידאו" באוקטובר
1 985 בדאלאס.
• מייסד: דיוויד קוק.
• לחנות כ – 8,000 חנויות להשכרת סרטים ווידאו מטים – מתוכם 6,000 בארה"ב והשאר בעולם. זהו ניתוח כולל של החברה, המוצג לבעלי עניין המעוניינים להשקיע בחברה. הניתוח כולל את הרקע, קהל היעד, היתרון התחרותי של החברה, חזון החברה ( VISION ), משימה ( MISSION ), ערכים, חדשנות, תקבות ארגונית, מטרות עיקריות, ניתוח סביבה פנימית, חיצונית, מגמות, יחסים פיננסיים, פורטר, מחזור חיים (LIFE CYCLE MODEL ) , הזדמנויות ואיומים, חסמי כניסה ויציאה, חזקות, חולשות, משאבים, יכולות ויכולות ייחודיות, שרשרת ערך, דילמות עיקריות העומדות בפני החברה, אסטרטגיות אופציונולאיות, המלצות, הטמעה, ביקורת והערכה, הזדמנויות צמיחה, בלורבסטר כיום. מצגת בת 97 שקופיות