ניהול תפעול שירותים

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח
שנת הגשה 2008
מספר מילים 3308
מספר מקורות 4

תקציר העבודה

נושא עמוד מבוא
3
חלק ראשון- SERVICESCAPE הגדרת המושג SERVICESCAPE ניתוח הגרמים הפיזיים והשפעתם על השירות שיפורים למערכת ניהול התפעול
4 5-6
7-8
חלק שני-מענה להזדמנויות ע"י המערכת התפעולית הצגת פלחי השוק 9-12
חלק שלישי- איכות השירות בגן החיות מטריצת ביצועים
1 3-16
סיכום
1 7
ביבליוגרפיה
1 8
מטלה זו שהוכנה על ידי גרמה לי להכיר את גני החיות בכלל ואת גן החיות בלונדון בפרט מצדדים אחרים אותם לא הכרתי ובחלקם לא ידעתי על קיומם כלל.
דרך המטלה הבנתי שביקור בגני חיות זה לא דבר של מה בכך ומסתתרים מאחוריו דברים רבים כדוגמת היכן למקם כל חיה וחיה בגן החיות ועוד.
גן החיות בלונדון נפתח בשנת 1828.
גן החיות מכיל את האוסף הזואולוגי הגדול ביותר בבריטניה.
הגן התרחב במהירות במהלך השנים ושטחו כיום הוא 36 אקר.
גן החיות כולל בתוכו טווח רחב של זנים אקזוטיים ומאז שהוקם ועד היום האוסף הולך וגדל.
גן החיות הניב רווחים יפים מאוד מתחילת שנות השישים ועד אמצע שנות השבעים – אז ירד מספר המבקרים בחדות וגן החיות מצא עצמו בגרעון ממשי.
גן החיות מורכב משמונה מחלקות אשר כוללות 161 עובדים, אשר בנוסף להם קיימים גם עובדים נוספים המספקים שירותי הסעדה ועובדי זיכיון.
גן החיות עובד במסירות שנים רבות לרווחת בעלי  החיים ולשמירה עליהם.
בעבר צורך זה לא היה כל כך ממשי כיוון שלאנשים לא היה אכפת – והיום כן.
בעבודתי זו, אסביר מהו קונספט השירות בכלל ומהו קונספט השירות בגן – החיות בפרט תוך שימוש בסקרי לקוחות שהוגשו למבקרים על ידי ההנהלה.
אסביר על אופי תפעול השירות בגן החיות, על סוגי שירותים ועל אופי הקיבולת בגן.