שביתת הסטודנטים מול שביתת הסגל הבכיר

תקציר העבודה

מבוא:
עבודה זו תעסוק בשביתת הסטודנטים אשר התעוררה בעקבות הקמת ועדת שוחט אשר החליטה לבטל את מסקנות ועדת וינוגרד שקבעה לקצץ את שכר הלימוד של הסטודנטים, בהשוואתה לשביתת הסגל הבכיר אשר ניסתה להילחם בשחיקת השכר שנוצרה לטענת מרצי הסגל הבכיר.
אני אנתח את 2 השביתות הללו שנוצרו ע"י שלושה מאפיינים שונים-  הדינאמיקה התקשורתית, הפוליטיקה הארגונית והתרבות הארגונית ושלוש שאלות מחקר שונות לכל היבט.
בתחילה אנתח ואשווה את הדינאמיקה התקשורתית אשר נוצרה במהלך שביתת הסטודנטים וארגוני הסגל הבכיר באמצעות התקשורת האנכית, אני אבחן דינאמיקה זו ע"י שאלת המחקר- כיצד התקשורת האנכית מנתחת את מאבקם של הסטודנטים אשר נרקם בזמן השביתה בהשוואה למאבקם של הסגל הבכיר ?
לאחר מכן אני אנתח ואשווה את הפוליטיקה הארגונית במהלך שביתת שביתת הסטודנטים והסגל הבכיר, ואבחן פוליטיקה זו ע"י שאלת המחקר- כיצד המשחק הפוליטי בא לידי ביטוי בשביתתם של הסטודנטים אל מול שביתתם של הסגל הבכיר ?
לסיום, אני אסביר את התרבות הארגונית אשר התפתחה במהלך השביתה בין ארגוני הסטודנטים לעומת התרבות הארגונית אשר התפתחה בשביתת הסגל הבכיר, אבחן זאת ע"י שאלת המחקר- כיצד ההיבט הגלוי בא לידי ביטוי בשביתת הסטודנטים לעומת ההיבט הגלוי בשביתת של הסגל הבכיר ?