ניתוח קטע מעיתון- תוך כדי הבאת כל המושגים הסוציולוגיה לידי ביטוי

תקציר העבודה

לפניך קטע קצר.
קרא/י אותו בעיון וענה/י על  שלושת השאלות.
תלמידי אורט: ליצנים רפואיים בבתי-חולים "בכל יום שני מגיעה לבית החולים שניידר בפתח תקווה קבוצת תלמידים, שלמשך כשעתיים דואגת לבדר את הילדים החולים ולהשכיח מהם, ולו במעט, את העובדה שהם מרותקים למיטותיהם הרחק מביתם. ילדים אלו החולים במחלות שונות מחויבים להיענות להוראות הרופאים. אין להם את חופש הבחירה מתי לאכול,לשון ואף מתי לעזוב כמקובל על פי חוקי בית החולים.
תלמידי אורט אבין ברמת גן, מפעילים את הילדים המאושפזים, מציגים,משתטים לפניהם ומשחקים עימם בכדי להשכיח מהם את מחלתם.
החודש עברה קבוצה נוספת של תלמידים קורס לליצנות רפואית בכדי להצטרף לחבריהם בבית החולים המרגישים שם כמעט בבית.     ."אורט אבין מאפשר לתלמידיו ללמוד ליצנות רפואית, כחלק מחזון הרשת המדגיש את חשיבות עניין התרומה לקהילה כערך חשוב לא פחות מהצטיינות בלימודים" מספר צביקה פלג, מנכ"ל רשת אורט."אנו חושבים כי ילדים בריאים שפונים ומשכיחים, גם אם זה לשעה קלה את המכאובים מילדים חולים, משיגים כפל כפליים: גם תורמים לקהילה ולאזור ממנו הם באים, וגם לומדים להעריך טוב יותר את המעמד והמצב שלהם". א.      מה אפשר להגיד על מאפייני ארגון בירוקראטי  ע"פ הקטע . העזר/י  במאמרו של ובר ("הבירוקרטיה" ) והדגם/י בעזרת הכתבה. ב.       הסבר באיזה אופן פעילות זו של הילדים מטשטשת את הדיס פונקציות הקיימות בארגון בירוקראטי? לביסוס תשובתך העזר/י במאמרו של  מרטון  ("המבנה הבירוקרטי והאישיות"(.
ג.        הגדר/י "קהילה". הסבר מדוע נעשה שימוש שגוי במושג קהילה בטקס.
ד.       התייחס/י למושגים  מנהיגות פורמאלית ובלתי פורמאלית אשר באים לידי ביטוי בקטע.
ה.      הגדר/י  והדגם/ והדגמי את המושגים  "יחסים ראשוניים" ו"יחסים משניים".  אשר באים לידי ביטוי בקטע.