פרו סמינריון בתקשורת כתרבות

מוסד לימוד
סוג העבודה
מקצוע
קורס
מילות מפתח
שנת הגשה 2008
מספר מילים 2456
מספר מקורות 6

תקציר העבודה

           הפרסומות המשודרות אחראיות לתחושת הנחיתות של הנשים            הנובעת מן ההשוואה הבלתי אפשרית שנאלצות הנשים לעשות עם המודליים            הנשיים שחברות הפרסום מציגות. האישה מוצגת כמי שאמורה לנסות ולמצוא חן            בעיני הגבר. אופן הצגתה של האישה והשימוש נעשה בה ובגופה, בעיקר בפרסום,                יוצר תהליך של דה-הומניזציה של האישה – האישה אינה אדם, אלא משהו אחר –            סמל, אובייקט, מוצג, אידיאל. הנשים , מבלי להיות מודעות לכך, מפנימות את המסר            הזה ומשקיעות מאמצים רבים כדי לענות על הציפיות.            השימוש הגובר ב"פורנוגרפיה מדוללת" באמצעי הפרסום, מעודדת נטייה לאלימות            ואונס. פרסומאים רבים אינם מנתחים את המסר הפרסומי עד תומו ולעיתים נותנים            לגיטימציה לעידוד פורנוגרפיה. הפרסומת היא סקסיסטית ומציגה את גוף האישה            חשוף ובנוסף בעזרת המצלמה מנווטת את מבט הצופים אל חלקי גופה של            הדוגמנית מה שנועד ליצור איזשהו גירוי מיני אצל הצופים.
תוכן עניינים

1 -2.
סקירת ספרות …
1+2
א. מאמרים מחומר הלימוד –.
1+2
ב. מאמרים מחוץ  לתוכני הקורס …
2
3 .             ג. השערת המחקר ושיוכה לספרות
3
            ד. דרך ניתוח הפרסומות –…
3
            ה. הצגת שלוש פרסומות מהטלוויזיה והעיתונות –..
3
4 .         ו. ניתוח הפרסומות -.
3+4
5.         ז.
סיכום –
5
6 .         ח.
ביבליוגרפיה —
6