ניהול תפעול שירותים

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח
שנת הגשה 2008
מספר מילים 6597
מספר מקורות 8

תקציר העבודה

תקציר מנהלים עבודה זו עסקה בנושא המסעדנות והתייחסה למסעדת 'קלווין' שהיא מסעדת נושא טרופי.
חלקה הראשון של המטלה  עסק בנושא ה-Servicecap המדבר על כל הצדדים הפיזי של המסעדה כמו שילוט, דרכי גישה ואוירה כללית, הוצג המצב הקיים וניתנו המלצות לשיפורים בנושא, כמו כן הוצגו בעיות תפעוליות שיכולות להיווצר ביישום של  Servicecap.
בחלקה השני של העבודה הוסבר על נושא קונספט השירות ונבנתה חבילת שירות למסעדה.
בהמשך הוסבר בחלק השלישי נושא האיכות שבתחום השירות והורכבו מרכיבי ה-Servqual במסעדה, כולל מטריצת חשיבות ביצועים+המלצות למטריצה כולל הפערים היכולים להיווצר והגישור על פערים אלו.
בחלקה האחרון של עבודה זו נבנתה תכנית עבודה תפעולית לניהול הקיבולת, המלאי והשליטה בתורים במסעדה תוך שימוש בהנדסת תפריט, בהמשך העבודה נכתבו רעיונות לשימושים שונים בטכנולוגיית המידע לצורך שיפור התפעול במסעדה.
קריאה מהנה! תוכן עניינים
פרק 1 Servicecap 4
המלצות לשיפורים -5
כשלים -..6
פרק 2
קונספט השירות –8
גורמים מבניים –8
גורמים ניהוליים -…9
פרק 3 איכות השירות –11
מטריצת חשיבות ביצועים …11-12
מודל הפערים –13
מדידת שביעות רצון –.14-15
פרק 4 תכנית עבודה תפעולית -…16-18
שילטה בתורים …18-19
תכנית לניהול מלאי –..19-21
הנדסת תפריט -21-22
טכנולוגיית המידע בשירות ..23-24