ניהול תפעול אסטרטגי בתעשיית התיירות והנסיעות - נאפיס חולון

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , , , , ,
שנת הגשה 2007
מספר מילים 4353
מספר מקורות 18

תקציר העבודה

מבוא:
על פי אהרוני (1982) כל אסטרטגיה מבוססת על זיהוי היתרונות , האיומים והגורמים המגבילים של הפירמה בהשוואה לאלו של פירמות אחרות המתחרות בה ועל ניתוח הסביבה שבה פועלת הפירמה – על מנת להתאים את משאבי הפירמה למשימות שנבחרו תוך התאמתם לתנאי הסביבה המשתנים.
על פי קוטלר וארמסטרונג, (1994) תכנון האסטרטגיה הוא תהליך פיתוח ושמירת ההתאמה האסטרטגית בין יעדי הארגון ויכולתו לבין הזדמנויות השיווק המשתנות שלו. הוא מבוסס על קביעת משימה ברורה לחברה, הצבת חזון וייעוד מתאים ועוד. עבודה זו עוסקת במסעדת "נאפיס" חולון, ובצורך שלה בפרט ושל כל ארגון ככלל בקביעת אסטרטגיה ברורה אשר על פיה יש לפעול.
בגוף העבודה ניתוח האסטרטגיה, תהליכי בקרה במסעדה ועוד, הצעות להתייעלות בתחומים שונים, דרכי הביצוע ושיטות היישום – כל זאת תוך כדי ניתוח הסביבה החיצונית והפנים-ארגונית והשפעותיה על המסעדה, ניתוח השוק, מאפייניו וכדומה.