יחסי ציבור

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח
שנת הגשה 2008
מספר מילים 3889
מספר מקורות 5

תקציר העבודה

תקציר מנהלים בעבודה זו הוטל עלינו להציג קמפיין יחסי ציבור, אנו בחרנו להציע קמפיין יחסי ציבור לעיר רמת גן  ומטרת הקמפיין היא   שימור אוכלוסיה צעירה בעיר רמת גן ומשיכת אוכלוסיה צעירה נוספת לעיר.
קהל היעד הינם זוגות צעירים בטווח הגילאים
5 -40 (עם ילדים).
הקמפיין מושתת על שיתוף פעולה בין עיריית רמת גן, חברת אפריקה ישראל  אשר בונה 3 פרויקטים מובלים ומפוארים ברחבי העיר – מגדל התמר- מגדל מגורים מפואר בן 15 קומות (60 דירות) ,  SAVYON PLATINUM מגדל מגורים מפואר בן 36 קומות (144 דירות) ו-  SAVYON TOWER- מגדל מגורים יוקרתי בן 34
קומות (136 דירות) ובנק מזרחי טפחות. מאחר והקמפיין שלנו נשען בין היתר על החינוך המושקע ומצוין בעיר בחרנו להציג משבר הקשור לנוער בעיר אשר נתפס צורך סמים.  משבר מסוג זה יכול להשפיע על התנהלות הקמפיין והצלחתו.
העבודה כוללת שימוש במספר מודלים כגון: POPAK  ,מודל SMART  וקוטלר.
הקדמה על פי Theaker (2004), הגדרת יחסי ציבור קשורה בתחום ההתמחות. שיווק ממוקד  בעיקר ביחסי חליפין של לקוחות ואילו יחסי ציבור  עוסקים בטווח רחב יותר של ציבור המעורב או מושפע מהארגון.                                                                                                   כמו כן יחסי ציבור שונים  אף הם מפרסום בכך שפרסום ממוקד בשכנוע מיטבי של קהל המטרה לגבי מוצר או שירות בעלות הנמוכה ביותר. לעומת זאת, יחסי ציבור נועדו לשפר את ההבנה על מנת להגדיל מכירות. לפיכך, הכתבות  הנכתבות בסגנון ומבנה מקצועי על-ידי גורם שלישי כחלק מתהליך קידום מכירות, נתפסות אמינות יותר מפרסום.
בעבודה זו נציג קמפיין יחסי ציבור לעיר רמת גן.
לאחר סקירת הרקע על העיר רמת גן  ומציאת  הבעיה המרכזית, אספנו  את כל המידע הרלוונטי לבניית הקמפיין וכן,  ניתחנו את קהל היעד שבו נתמקד במהלך הקמפיין וגיבשנו אמצעים בכדי לפנות אליו.
נציג את השימוש אשר ייעשה במדיה, את ההטבות אשר באמצעותן נוכל למשוך אוכלוסיה צעירה לעיר, את יישום הקמפיין והבקרה עליו.
רקע על רמת גן רמת-גן, עיר הגנים, כשמה כן היא – הירוקה שבין ערי ישראל,הוקמה בשנת 1921 , שומרת על הנתון לפיו %
5 משטחה צבוע בירוק- גנים, פארקים, גינות ופינות חמד כגון: הפארק הלאומי ופארק הירקון. כל זאת למרות שהעירחסרה עתודות קרקע פנויות ושיטחה קטן יחסית להיקף אוכלוסייתה. רמת-גן מובילה באיכות החיים והסביבה אשר היא מעניקה לתושביה וזוכה שנה אחר שנה להישגים ארציים בתחום שמירת הניקיון והטיפוח הסביבתי.
רמת-גן  נחשבת לעיר עם איכות החיים שהינה מהגבוהות בישראל, ולעיר בה מערכת החינוך הטובה בארץ.
ברמת-גן מתגוררים כיום כ-150,000 תושבים, בכ-54,000 בתי אב.
מקור השם: ע"ש מייסדי אגודת "עיר גנים", אשר שמו לנגד עיניהם כמטרה את הקמתה של עיר גנים עברית,המשלבת בתוכה יסודות של איכות חיים כפרית עם תרבות עירונית.            שטח שיפוט: 13,700 דונם אוכלוסייה: כ-150,000 תושבים מיקום: במרכז גוש דן (גובלת בתל-אביב, גבעתיים, בני-ברק וקריית-אונו).
ממערב גובלת העיר עם גבעתיים ותל-אביב וממזרח – עם בני ברק, יחדיו הן יוצרות רצף עירוני בנוי שרמת-גן מתייחדת בו בריבוי הגנים והשטחים הירוקים.
מצפון גובלת העיר בנחל הירקון, שעל גדותיו פותחו שטחים ירוקים, מדרום מצויים האזורים הפתוחים של הפארק הלאומי והספארי, ובדרום-מזרח האזור החקלאי, של כפר אז"ר וקריית-אונו.
בשנת 1965  הוקמה בעיר בורסת היהלומים הגדולה בעולם,  הבניין הראשון הכיל כ-  750 משרדים, וכיום בנויים  ארבעה מגדלים המתפרסים על 43 אלף מ"ר ובהם 1500 משרדים, אשר משרתים כ-2400 חברי בורסה רשומים ועובדים בהם כ-5000 אנשים.      סמוך לבורסה מצויים 3
5 מפעלים לייצור יהלומים המעסיקים כ-4500 עובדים בתחום הליטוש, החיתוך, הניסור והביקוע.             תוכן העניינים
תקציר מנהלים –
עמ' 3
הקדמה –…
עמ' 4
מטרת הקמפיין  .
עמ' 5
סקירה ספרותית ומודלים נבחרים – .עמ' 6
הארגון –…
.עמ' 7-10 עקרונות הקמפיין –…
.עמ' 11
המסר המרכזי ומשמעותו …
.עמ' 12
תוכנית הפעולה ..
עמ' 12
היישום  –
-… עמ' 13
הבקרה
עמ' 14
נספחים –…
עמ' 14
ביבליוגרפיה –
.עמ' 15