ניהול תיפעול שירותים

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח
שנת הגשה 2008
מספר מילים 7337
מספר מקורות 10

תקציר העבודה

תקציר מנהלים בעבודה זו נותחו אירועי גן "קלווין". במסגרת העבודה ראשית, הוגדר המושג- serviscape  נותחו הגורמים הפיזיים המשפיעים על תפעול השירות בגן החיות והוסבר אופן השפעתם הכללית ולאחר מכן, בהתייחסות לפעילות העובדים והלקוחות בקלווין. בנוסף, אותרו בעיות תפעוליות משמעותיות בהקשר לגורמים הפיזיים והומלצו המלצות לפתרונן ולאחר מכן, הוצעו שיפורים למערכת ניהול התפעול.
יתר על כן, הותרו והוצגו פלחי שוק שונים למסעדת קלווין והוצעו הזדמנויות עסקיות לכול פלח שוק והוצג האופן בו תוכל המערכת התפעולית לתת מענה להזדמנויות שהוצעו.
ולבסוף, נמדדה איכות השירות בקלווין ע"י מטריצת חשיבות ביצועים אשר ניתחה את נתוני השאלונים, הוצגה תוכנית פעולה תפעולית המבוססות על תוצאות המטריצה כולל סדר עדיפויות לביצוע לאחר מכן, הוצגו שלבי יישום התוכנית התפעולית הוסברו האילוצים והבעיות הצפויות ואופן ההתגברות עליהם ולבסוף, הוצעה גישה נוספת ע"י מודל הפערים לאיתור האופן המערכת התפעולית תיתן מענה לצורכי הלקוח. מעבודה זו הוסק כי על גן "קלווין"  להיערך לעתיד טוב הרבה יותר לתכנן באופן אפקטיבי את הפעילות בה ולכן  הנהלת קלווין חייבת לשנות, לשפר ולייעל את השירות אותו הם מעניקים לקהל המבקרים ולהביאו לרמה כזו שתענה על ציפיות הלקוחות ואף תגבור עליהם.
תוכן עניינים
עמוד-1 —
דף שער.
עמוד-2
תקציר מנהלים.
עמוד-3 …
תוכן עניינים.
עמוד-4 –…
מבוא.
עמודים- 5-16 -..
חלק 1- serviscecape.
עמודים- 17-20 –חלק
2 -קונספט שירות.
עמודים-21-23 …- חלק 3- איכות השירות בגן "קלווין".
עמוד- 24-26 –…
חלק 4-תוכנית עבודה.
עמוד
2 7 –…סיכום והמלצות.
עמוד-28 ..
ביבליוגרפיה.
מבוא
מסעדת קלווין  הינה מסעדה יוצאת דופן,המעוצבת לפעילות עסקית של 12 חודשי עסקים מלאים, המסעדה מעוצבת עם פסלונים מוארים מדבריים (פסלונים ניו-זילנדיים), מערכות קול מתוחכמות, מפלים ומעיינות. כמו-כן התפריט הינו מגוון ומציע כ-90 מנות הכוללות "מנות 'קהונה' גדולות" של סלטים וכריכים בטעמים אמריקאים, מקסיקנים ואסיתיים. פריטים רבים בתפריט מוגשים בגודל ענק. התשלום על ארוחת צהריים הוא 9$ לאדם ועל ארוחת ערב 16$.
בעבודתי ראשית, הגדרתי את המושג- serviscape , ניתחתי את הגורמים הפיזיים המשפיעים על תפעול השירות במסעדת קלווין והסברתי על אופן השפעתם הכללית ולאחר מכן, התייחסתי לאופן ההשפעה על פעילות העובדים והלקוחות.
בנוסף, איתרתי בעיות תפעוליות משמעותיות בהקשר לגורמים הפיזיים והמלצתי המלצות לפתרונן ולאחר מכן, הצעתי שיפורים למערכת ניהול התפעול.
יתר על כן, הצגתי מספר פלחי שוק שונים למסעדת קלווין ולכול פלח שוק הצעתי הזדמנויות עסקיות והצגתי את האופן שבו תוכל המערכת התפעולית לתת מענה להזדמנויות הללו.
ולבסוף, מדדתי את איכות השירות במסעדת קלווין ע"י מטריצת חשיבות ביצועים אשר ניתחה את נתוני השאלונים, לאחר קבלת תוצאות המטריצה הצגתי תוכנית פעולה תפעולית המבוססות על שלושה שלבים הכוללת סדר העדפה לביצוע היבטי הביקור לאחר מכן, שהצגתי את שלבי יישום התוכנית התפעולית הסברתי אילו אילוצים והבעיות צפויות ואת אופן ההתגברות עליהם ולבסוף, הצעתי גישה נוספת ע"י מודל הפערים לאיתור האופן המערכת התפעולית תיתן מענה לצורכי הלקוח.