עבודה ביחסי ציבור על עמותת לב אוהב

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , ,
שנת הגשה 2008
מספר מילים 4210
מספר מקורות 5

תקציר העבודה

תקציר מנהלים:
עבודה זו בחנה את עמותת לב אוהב,את סביבת העמותה, ונציג את הכוחות המשפיעים על פעילותה. כמו כן נגדיר את הבעיות הקימות כיום . נבצע ניתוח SWOT פנימי וחיצוני על העמותה. נציג את מודל P.E.S.T  . נזהה את קהל המטרה עפ"י מודל 4 הציבורים של גרונינג . נציג את חזון העמותה ואת המטרות והיעדים לפי S.M.A.R.T   . נציג משבר אפשרי ותוכנית לניהול המשבר.  נבצע תכנון מדרג ההשפעות לפי תיאורית  הדיפוזיה של ליונברגר. נבנה תמהיל פעילויות לפי יעדים. נתכנן את מודל התקשורת של וויבר. על מנת להעביר את המסר בצורה היעילה ביותר נבחר בשיטת ה-3 WIN של בונטה. נפנה לציבור היעד לפי מודל ה-9 של ברנשטיין . נתכנן תוכנית לביצוע הקמפיין, לו"ז ותקציב . לבסוף נערוך בקרה, הפקת לקחים והסקת מסקנות.
תוכן העניינים:
מבוא:  4
1 .          הגדרת הבעיה. 5
           מצב נוכחי 5
           ניתוח SWOT. 6
           כוחות משפיעים. 7
           זיהוי וניתוח קהלי מטרה. 8
           חזון ושליחות. 8
2 .          הגדרת המטרות. 9
           מטרות להשגה. 9
           ציבורי יעד. 9
           יעדים. 9
           תכנון מדרג ההשפעות. 10            ניהול משברי מחויבות חברתית. 10
3 .          תכנון 11
           תמהיל פעילויות. 11
           תכנון התקשורת. 12
           מסר. 13
           תקשורת ומדיה. 14-17
4 .          יישום תוכנית. 18
           חלוקת משימות. 18
           לו"ז ותקציב. 19
5.          בקרה והערכה. 21
           מדדי הצלחה וכישלון 21
           תקשור התוצאות. 21
סיכום            22
ביבליוגרפיה -23