שיווק ושירותים
מוסד לימוד | שלוחת דרבי בישראל |
מקצוע | מנהל עסקים וניהול |
מילות מפתח | p.e.s.t, porter, אינטרנט זהב, מיצוב ובידול, תמהיל השיווק |
שנת הגשה | 2004 |
מספר מילים | 7773 |
מספר מקורות | 14 |
תקציר העבודה
תקציר מנהלים עבודה זו בוחנת ארגון נותן שירותים (חברת אינטרנט זהב ) בהתייחס לנושאים הקשורים בשיווק השירותים. העבודה מתמקדת במסחר האלקטרוני שמוצע באינטרנט זהב באמצעות חברת הסחר האלקטרוני (Gold Trade Ltd.) – חברת סחר אלקטרוני בבעלות משותפת עם סופרפארם, ישראכרט, בנק הפועלים ויורוקום. מטרת החברה לספק מגוון הזדמנויות לעסקאות ולעריכת קניות ישירות על ידי הצרכנים על גבי האינטרנט.
במסגרת זו, כוללת העבודה את הצגת הארגון הנחקר, איפיון השירות, מיצוב ובידול השירות , נתוח מודלים והצגת מפות שירות תוך ניתוח כשלים ומתן פתרונות אפשריים.
מצב הארגון נותח בהתאם לתמהיל השיווק, מודל שרשרת רווח, מודל הפערים ובחינת אסטרטגיית השיוק.
לאחר בחינה זו, בהסתמך על הסקירה התיאורטית, הוסקו מסקנות ונתנו המלצות לשיפור איכות השירות ושמירה על נאמנות הלקוח בהתמקד על מיצוב השירות של האתר למסחר אלקטרוני.