ניהול שיווק גלובאלי - תרגיל קוקה-קולה

מקצוע
מילות מפתח , , ,
שנת הגשה 2007
מספר מילים 966
מספר מקורות 1

תקציר העבודה

ספר לימוד: GLOBAL MARKETING MANAGEMENT (ע"מ 124) שאלה 1
האסטרטגיה הבינלאומית של חברת Coca-Cola מחולקת לכמה סעיפים:
השקעה בפעילויות האריזה (Bottling) חברת Coca-Cola משקיעה כספים רבים ב- Bottling Operations בכל המדינות בהם היא פועלת בשביל למקסם את החוזק שלה ואת יעילותה בייצור, הפצה ושיווק של המשקאות שלה.
החברה התחילה ברכישת Bottling Operations קטנים ולאחר מכן Bottling Operations גדולים אזוריים שיבצעו גם פעילויות שיווקיות.
השקעה מאסיבית בשיווק –