רשת חנויות ילו- משלב ההשקה ועד הובלה בשוק

מקצוע
מילות מפתח , , , , , , , , , , , ,
שנת הגשה 2009
מספר מקורות 8

תקציר העבודה

תוכן עניינים
תקציר -3
הקדמה ..4
מבוא -5-6
פרק ראשון- תיאור הפירמה – פז קמעונאות ומסחר -… 9-11
– מבנה ארגוני – מחלקה מסחרית פז ((Yellow -…12
– ענף חנויות הנוחות –13-16
– הגדרת קהל היעד של החברה –16-17
– ניתוח בסיסי ומשתני פילוח –. ..17-18
– קשר בינלאומי -.18
תמהיל התקשורת של הפירמה:
– קידום מכירות -19
-פרסום –..20-23
– יחסי ציבור –24
– מאפייני התנהגות הצרכנים של הפירמה –.
5 -26
פרק שני- המחקר – תיאור מהלך המחקר –.28
– הערות לאחר עשיית מבחני ה"פרי טסט" 29
– ניתוח נתוני המחקר -…30-45
פרק שלישי- דיון, מסקנות והמלצות – מסקנות עיקריות ..47
– המלצות עיקריות –.48-49
-מענה על שאלת החקר –50 סיכום …51
ביבילוגרפיה –52
פרק רביעי – נספחים ראיון עם נציגי הרשת –54-56
טופס הצעת המחקר –…57
ראיונות ונספחים נוספים -..58-69
תקציר נושא העבודה:
רשת Yellow  – חנויות נוחות.
הבעיה הנחקרת : מהי יעילותם של המסרים הפונים לשכל או לרגש ביצירת העדפה ל- Yellow אצל קהל המטרה וכיצד הם מגיבים לתמהיל התקשורת של החברה. את הבעיה ננתח באמצעות מחקר שוק המבוסס על שאלון מקיף בנושא.
סקר זה יעזור לנו בהמשך העבודה להבנת המסרים שקולטים הלקוחות ורמת השפעתם על העדפות הלקוח, להסקת מסקנות ומתן המלצות לפעולה.
תהליך המחקר: –          בחירת נושא העבודה, אחר העלאה ודחייה של מספר נושאים החלטנו לעסוק בחברת ילו, זאת בעקבות התעניינות רבה שגילינו בקונספט חנויות הנוחות ובייחודה של רשת ילו בפרט.                                                               –          סקירה מקיפה על החברה על מנת לאתר בעיה שיווקית מעניינת שאותה נחקור.
–          בניית שאלון על סמך הנתונים שאספנו באינטרנט ובתשקיף החברה .
–          הפצה מצומצמת של השאלון ( 10 נשאלים- "פרי טסט") על מנת לבחון את יעילות השאלון , את האופי התשובות וקבלת משוב על ה שאלון.
–          לאחר ניתוח שאלוני ה"פרי טסט",הפצה נרחבת של השאלון בקרב 50 אנשים נוספים.
–          ניתוח נתוני השאלונים באמצעות תוכנתEXCEL , ארגון הממצאים והסקת מסקנות.
–          מתן המלצות לחברה הנחקרת על סמך הממצאים והמסקנות שגילינו מהסקר.