העבודה הינה בקורס בשיווק.העבודה קיבלה את הציון 95 בקורס והיא מנתחת את מערכת השיווק על שלל הביטה של התעשיה הצבאית(תעש).

תקציר העבודה

תקציר    העבודה מנתחת את התעשייה הצבאית (תעש), השייכת למגזר התעשיות הביטחוניות בישראל.
במהלך העבודה מנותחת הפירמה על:
תמהיל מוצריה, אסטרטיגית השיווק, מתחרים , ה SOWT וכן ניתוח אנלטי של החברה.
העבודה קיבלה את הציון 95 ונעשה בה שימוש במקורות מידע הן בעברית והן באנגלית.
 מבחינה משפטית, תעש היא חברה אחת ללא חברות בנות, אולם ניתן לראות את תעש כקונצרן הכולל פונקציות מטה ומספר מפעלי ייצור.
בין קווי המוצרים בתעש ניתן למנות את: התחמושת הכבדה,התחמושת הקלה,מערכות קרקע,מערכות תעופתיות מתקדמות,מערכות של רקטות וטילים ועוד.
אורך קווי המוצרים הינו כ 10 עד
4 0 פריטי מוצר ועומקו בדרך כלל לכל פריט מוצר יש כ 1-4 גרסאות. תעש נחשבת ליצרן נשק בינוני בקנה מידה עולמי. לפיכך, תעש נחשבת בדרך כלל למאתגרת. כיום, אסטרטגיית ההתקפה העיקרית של תעש היא "חדשנות במוצרים". לעיתים החברה גם פועלת לאיתור גומחות (נישות) .
אסטרטגיית ההגנה של תעש בשווקים בהם היא ספק כיום היא חדשנות מתמדת ואספקת ערך טוב ללקוחות. במצב זה, מתקבלות לעתים "הזמנות המשך" מלקוחות ללא צורך בהתמודדות במכרז.
תעש נוקטת במדיניות של שיווק ישיר. לפיכך, צינור השיווק העיקרי של תעש הוא אגף השיווק בחברה ומנהיג הצינור הוא סמנכ"ל השיווק בחברה.