עבודה זו נכתבה על נושא תקשורת בעולם העסקים חברת אל-על, כמו חברות רבות במשק זיהתה מוצר שיווקי והחליטה לשווקו דרך רשת האינטרנט.

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח
שנת הגשה 2008
מספר מקורות 10

תקציר העבודה

תקציר מנהלים עבודה זו נכתבה על נושא תקשורת בעולם העסקים חברת אל-על, כמו חברות רבות במשק זיהתה מוצר שיווקי והחליטה לשווקו דרך רשת האינטרנט. בעבודה זו אפיינתי את המוצר, פירטתי את יתרונותיו וחסרונותיו של הבידוק העצמי דרך אתר האינטרנט של החברה והדגשתי את השלכותיו של הבידוק העצמי דרך האינטרנט לטווח הארוך/הקצר.
בחלק השני של העבודה הצעתי למנהל מערכות המידע בארגון לבדוק את האפשרויות הקיימות בעולם האינטרנט, והדרך להגיע אליהם באמצעות עזרים טכנולוגיים כגון, ציוד מחשוב מתאים לצורכי החברה, השיקולים לרכישת הציוד המחשובי ומידע על אפשרות התחברות לאינטרנט, שיקולים לבחירת ספק ואופן ההתקשרות מולו, ברמה שתתאים לארגון בסדר גודל של אל-על. כמו-כן הובאו מדעים על פונקציות בעולם האינטרנט באופן השימוש בהם.
תוכן עניינים תוכן עניינים. 3
מבוא. 4
תוכנות לעסקים – מטרות ויעדים. 5
שימושים ויתרונות לארגון מהורדת תמונות.. 6
הגישות הקיימות להתחברות לאינטרנט ותהליך באמצעותו הארגון יתחבר לאינטרנט. 7
שימוש בשיחת צ'אט באינטרנט. 8
offline  – דוגמא לשימוש במדיה. 8
מנועי חיפוש.. 8
היתרונות לארגון מהשימוש באינטרנט. 9
קבצי שמע ברשת האינטרנט. 10 סיכום. 12
ביבלוגרפיה. 13
  תאריך הגשה : 21/01/08