מצגת בנושא פיתוח הדרכה בחברת שופרסל
מוסד לימוד | מכון טכנולוגי חולון |
מקצוע | מנהל עסקים וניהול |
מילות מפתח | אסטרטגיה, ארגון, אתגר, ביצוע, הדרכות, הנהלה, השפעת, חזון, ייעוץ אישי, כח אדם, מבנה החברה, מדדים, ניתוח צרכים, סניף, פיתוח הדרכה, קבוצה אורגנית, קבוצות הטרוגניות, רשת שיווק, שאלון, שופרסל, תוכנית, תכנון |
שנת הגשה | 2008 |
תקציר העבודה
עבודה בקורס : פיתוח הדרכה תיאור הארגון בחודש אוגוסט 1958 נפתח ברחוב בן-יהודה בתל-אביב סניף הסופרמרקט הראשון במדינת ישראל. הוא היה של חברת שופרסל – חלוצת המרכולים בארץ.
סניף הסופרמרקט הישראלי הראשון,היה פרי חזונם של שלושה ישראלים וקבוצת משקיעים מקנדה אסטרטגיה וחזון מאז שהוקמה, מקפידה שופרסל להדק את הקשרים עם לקוחותיה. בהתבסס על מחקרי שוק,משקיעה הרשת מחשבה רבה בפיתוח הסניפים, החדשים וגם הקיימים. להשגת שליטה יעילה על מלאי מוצרי הרשת, מפעילה שופרסל מרכז לוגיסטי ארצי משוכלל, ממנו מסופקות לחנויות מעל למחצית מכלל מכירות הרשת.
בנוסף, סקרי שביעות רצון משמשים את הרשת לקביעת מגוון המוצרים ורמות המחירים.
מצגת בת 18
שקופיות